ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل +One E9 اچ تی سی به بازار ایران عرضه شد

اگر خاطرتان باشد تلفن هوشمند +One E9 در فروردین ماه امسال از سوی اچ تی سی معرفی شد و با بهره گیری از امکانات قابل توجهی از جمله سه گیگابایت رم، چیپست مدیاتک MT6795M، شانزده گیگابایت حافظه داخلی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۱

اگر خاطرتان باشد تلفن هوشمند +One E9 در فروردین ماه امسال از سوی اچ تی سی معرفی شد و با بهره گیری از امکانات قابل توجهی از جمله سه گیگابایت رم، چیپست مدیاتک MT6795M، شانزده گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی مورد توجه جمع کثیری از کاربران قرار گرفت.

حالا براساس بیانیه دفتر رسمی این شرکت تایوانی در تهران، +One E9 به بازار کشور عرضه شده و کاربران ایرانی نیز می توانند آن را خریداری کنند. در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری منتشر شده در این رابطه جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.


طراحی ظریف و زیبا، سبکی خاص و قابلیت های بی نظیر

اچ‌تی‌سی، پیشرو جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، موبایل سبک، پیشرفته و زیبای +HTC One E9 را از امروز در ایران عرضه می کند. در کنار امکانات حرفه ای، این محصول به گونه ای طراحی شده است که هر فرد خلاقانه به بهترین وجه، بهره‌‌وری و اتصال به دنیا را تجربه کند.
نیراج ست مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت: «ما معتقدیم که در راستای تعهد به نوآوری و طراحی خلاق، به روز ترین تکنولوژی ها را با بهترین سخت افزارها برای تجربه ای بی بدیل ترکیب کرده‌ایم. در +HTC One E9، جدیدترین عضو خانواده HTC One، طراحی برازنده و قابلیت های حرفه ای را با قیمت پایین تری جمع‌آوری کرده ایم تا تعداد زیادی از بهترین امکانات‌مان از صفحه نمایش بزرگ و لوکس تا دوربین حرفه ای با کیفیت بالا را به مخاطبین بیشتری ارائه دهیم.»

عملکرد عالی

موبایل HTC One E9+ ربا صفحه نمایش خیره کننده ۵.۵ اینچی که رنگ ها را شفاف و جزییات را واضح نمایش می‌دهد، شما می توانید به راحتی در بازی های مورد علاقه و یا فیلم های سینمایی محبوب تان غرق شوید.

در کنار صفحه نمایشی شگفت انگیز، شما به کیفیت صدایی هیجان انگیز نیاز دارید. بلندگوهای دوقلو در جلوی گوشی و HTC BoomSound™ و کیفیت صدای Dolby در +HTC One E9 صدایی غنی و عالی را برای لذت بردن از این تلفن همراه فراهم کرده است.

عکاسی باورنکردنی: عکاس درون خود را بپرورانید

+HTC One E9 برای کمک به عکاس درون شما به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی تجهیز شده که به شما این امکان را می دهد تا عکس هایی خیره کننده بگیرید که لحظه ها را با تمامی جزییاتش ثبت می کند. عکس ها و فیلم هایی که از لحظه های مورد علاقه‌تان، با وضوح بالا ثبت و ذخیره کرده اید را با همان کیفیت بالا با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا روی تلوزیون های HD نمایش دهید.
به علاوه، دوربین جلویی با زاویه دید وسیع و تکنولوژی UltraPixel، که در مقایسه با دوربین های عادی سه برابر بیشتر نور جذب می کند، عکس هایی شفاف تر و واضح تر را حتی در نور کم ثبت می‌کند.

HTC Sense™ 7: توانمدی در زندگی دیجیتالی

HTC One E9+ امکانات زیادی برای بهتر شدن کیفیت عکاسی در اختیار شما قرار می دهد.HTC Sense 7 با نرم افزار EYE™ Experience عکاسی خلاقانه را راحت کرده است. دسته ای از امکانات ویرایش عکس از جمله قاب های مختلف، ویرایش های متفاوت عکس و قابلیت های زیادی که به وسیله آنها به هر عکس جلوه ی هنری منحصر به خودتان بدهید.

اپلیکیشن Zoe™، به صورت خودکار ویدویویی از مجموعه عکس های شما می سازد و می توانید برای این ویدیو موسیقی متن انتخاب کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها هم عکس های خود را به این مجموعه اضافه کنند و مجموعه ای هیجان انگیز از لحظه ای خوش داشته باشید.
برای اطمینان از اینکه تلفن هوشمند شما، نیازهای زندگی دیجیتالی تان را به خوبی برآورده می کند +HTC One E9 به شما قدرت کنترل همه امکانات را می دهد. HTC sense 7 قابلیت بالایی در شخصی سازی دارد، هوشمندانه عکس های محبوب شما را بررسی و تحلیل می کند، و بر اساس آن رنگ زمینه، تم رنگ ها و حال و هوای اپلیکیشن های شما را تغییر می دهد.

این محصول با تغییر چیدمان در صفحه اصلی و قرار دادن اپلیکیشن های متناسب با موقعیت شما، به همراه همیشه پویای شما تبدیل می شود. با این برنامه کاربردی که قابلیت شخصی سازی و محتوا نمایی دارد، شما همیشه به اندازه یک کلیک با امکانات مورد استفاده خود فاصله خواهید داشت.
در لایه زیرین این امکانات پیشرفته، موبایل +HTC One E9 به روز ترین تکنولوژی ها را به خدمت گرفته است؛ تکنولوژی هایی نظیر: MediaTek helio™ X10 Octo و پردازنده هشت هسته ای 8 x 2GHz، که کارکردن همزمان و مالتی تسکینگ را به راحتی ممکن می کند.

عرضه عمومی

این محصول در رنگ های طلایی-صورتی کلاسیک و طلایی-خاکستری و طلایی-قرمز در بازار ایران موجود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • salar810
    salar810 | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    تو دی جی کالا ی شکل دیه اس خو؟!؟ دو تا دوربین داره پس چرا اینجا اینجوریه...؟

  • MeysaM
    MeysaM | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    چقــــــــــــــدر نوع نوشتار این مقاله با مقاله های قبلی در مورد اچ تی سی فرق میکرد!
    گویا تبلیغات بود اما در هر صورت گوشی خوبی به نظر میرسه. فقط تو عکس دوربینش از پشت زیادی بزرگ میزنه. باید از نزدیک دید و تستش کرد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی