ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت برگردان متنی پیام های صوتی توسط سرویس Voicemail گوگل بهبود می یابد

در سال 2009 که سرویس گوگل وویس برای نخستین بار راه اندازی شد، از سوی جمع کثری از کاربران مورد استقبال قرار گرفت و با وجود آنکه از آن زمان تاکنون بر شمار استفاده کنندگان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

در سال 2009 که سرویس گوگل وویس برای نخستین بار راه اندازی شد، از سوی جمع کثری از کاربران مورد استقبال قرار گرفت و با وجود آنکه از آن زمان تاکنون بر شمار استفاده کنندگان از این سرویس افزوده گردیده، همواره این حس در میان کاربران وجود داشته که شرکت مورد بحث این سرویس را به حال خویش رها کرده و حتی این ترس در میان آنها به وجود آمده که هربار، آخرین آپدیت را دریافت می کنند.

اما چندی است که روند ارائه آپدیت برای سرویس یاد شده با تناوب بیشتری دنبال می شود و جدیدترین به روز رسانی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه به ذکر توضیحاتی پیرامون آن می پردازیم. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حقیقت این است که گوگل متوجه شده برگردان متنی پیام های صوتی توسط این سرویس به درستی انجام نمی شود و در اکثر مواقع نیز این برگردان ها دقت کافی را ندارند.

خوشبختانه شرکت مورد بحث تصمیم گرفت که فکری به حال این مساله نماید و اعلام نموده که قابلیت برگردان متنی سرویس یاد شده را در آینده نه چندان دور بهبود می بخشد. ارائه سیستم بهبود یافته برای گوگل وویس در قالب خبری اعلام گردید که روز گذشته روی وبسایت رسمی این کمپانی منتشر شد.

برای بهبود سرویس مذکور نیز از یک شبکه عصبی قدرتمند بهره گرفته شده که به گفته گوگل می تواند خطاهای موجود در برگردان متنی پیام های صوتی را تا 49 درصد کاهش دهد.

این غول جستجو به عنوان بخشی از تلاش هایش برای ایجاد سیستم جدید، از کاربران خواسته است که ایمیل های صوتی خود را در اختیارش قرار دهند. زاندر دانکو مهندس نرم افزار گوگل در خبری که پیرامون همین موضوع در سایت این شرکت منتشر شد گفته است: به لطف آنهایی که در این طرح مشارکت نمودند، مفتخریم که اعلام نمایید یک سیستم وویس میل بهبود یافته به گوگل وویس و پروژه Fi افزوده شده که عمل برگردن پیام ها به متن را با دقت بالاتری انجام می دهد.

تردیدی نیست که استفاده کنندگان از سرویس وویس گوگل با شنیدن این خبر بسیار خوشحال خواهند شد، با این همه علت واقعی اهمیت داشتن این خبر در پاراگراف بالا نهفته است؛ پروژه Fi گوگل تکنولوژی های متعددی را از گوگل وویس به خدمت گرفته است و این شرکت نیز احتمالا نمی خواهد که برگردان پیام های متنی توسط وویس به وخامت الان باشد.

برای استفاده از قابلیت بهبود یافته برگردان متنی گوگل وویس نیز نیاز به انجام کار خاصی نیست و در حین استفاده از آن متوجه بهبود قابل ملاحظه این قابلیت خواهید شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Juan Rodriguez
    Juan Rodriguez | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    این هم محاسن رقابت. مطمئنا پروژه اسکایپ ترنسلیتر توی این روند آپدیت ها تأثیر داشته و چه بسا گوگل هم به سمت ترجمه صوتی همزمان بره

مطالب پیشنهادی