ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اکسپریا Z5 سونی تا شهریور ماه از راه می رسد

براساس اطلاعات تازه ای که از سوی لو دهنده سریالی Leaksfly منتشر گردیده، موبایل اکسپریا Z5 سونی در سپتامبر امسال (شهریور ماه) رونمایی خواهد شد. گفته می شود که این دستگاه یک نمایشگر 5.5 اینچی دارد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

براساس اطلاعات تازه ای که از سوی لو دهنده سریالی Leaksfly منتشر گردیده، موبایل اکسپریا Z5 سونی در سپتامبر امسال (شهریور ماه) رونمایی خواهد شد. گفته می شود که این دستگاه یک نمایشگر 5.5 اینچی دارد که اندکی از مدل اکسپریا +Z3 با نمایشگر 5.2 اینچی اش و همچنین مدل Z4 بزرگ تر است.

نمایشگر اکسپریای آتی، رزلوشنی برابر با 1080 در 1920 پیکسل دارد و در نتیجه می توان تراکم پیکسلی آن را معادل 401ppi اعلام نمود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

منبع انتشار دهنده این خبر اعلام کرده که اکسپریا Z5 حاوی یک چیپست اسنپدراگون 810 است که کاملا با اخبار منتشر شده قبلی دال بر استفاده از چیپست جنجالی کوآلکام در این محصول مطابقت دارد.

ناگفته نماند که چیپست اسنپدراگون 810 حاوی یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 430 است. 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی این محصول را تشکیل می دهند و برای عکس برداری و فیلم برداری هم یک دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین جلویی هشت مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده. در این خبر همچنین عنوان شده که موبایل اکسپریا Z5 مجهز به یک اسکنر اثر انگشت است.

براساس گزارشات، سونی در نظر دارد که پرچمدار آتی خود را در ماه سپتامبر یعنی شهریور ماه ارائه کند و از این طریق رقبای قدر خود از جمله سامسونگ (با موبایل Galaxy S6 Edge+ و نوت 5) و اپل با آیفون 6s را به چالش بکشد.

هفته گذشته نیز شایعات دیگری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد این شرکت ژاپنی خود را برای عرضه سری جدیدی از موبایل های اندرویدی پیشرفته به نام های اکسپریا S60 و اکسپریا S70 آماده می کند. آنطور که در خبرها آمده، این موبایل های گران قیمت حتی تا 919 دلار قیمت گذاری شده اند و قرار است که تا پیش از نمایشگاه IFA رونمایی شوند.

ناگفته نماند که تا به امروز، تنها مشخصه لو رفته از این دستگاه ها، 32 گیگابایت حافظه داخلی شان است و اطلاعات دیگری در رابطه با آنها به دست نیامده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    mohammad0921

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی