ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک لو رفته از گلکسی نوت 5 حکایت از وجود چیپست اگزینوس 7422 برای آن دارد

ظرف ماه های اخیر، حجم شایعات در مورد فبلت آتی سامسونگ با نام نوت 5 افزایش قابل ملاحظه ای یافته است. هرچند که پیشتر از جانب برخی منابع آگاه، اعلام شده بود نوت 5 همراه با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

ظرف ماه های اخیر، حجم شایعات در مورد فبلت آتی سامسونگ با نام نوت 5 افزایش قابل ملاحظه ای یافته است. هرچند که پیشتر از جانب برخی منابع آگاه، اعلام شده بود نوت 5 همراه با چیپست اگزینوس 7422 ارائه خواهد شد، برخی بنچمارک های صورت گرفته روی این محصول خبر از وجود اگزینوس 7420 را در آن می دهند که در واقع همان نسخه به خدمت گرفته شده در گلکسی S6 و گلکسی S6 edge است.

براساس اطلاعات فاش شده جدید اما، ظاهرا نسخه دیگری از این فبلت همراه با چیپست به روز رسانی شده اگزینوس 7422 ارائه خواهد شد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس شایعات قبلی، اگزینوس 7422 راهکاری جامع و فراگیر است که CPU، پردازنده گرافیکی، رم، حافظه داخلی و همچنین مودم رادیویی را در یک چیپ واحد گرد هم خواهد آورد.

گفتنی است که در حال حاضر هیچگونه اطلاعات و جزئیاتی در مورد عملکرد سخت افزاری این چیپست در دست نیست اما جامعه فناوری انتظار اعمال تغییراتی در حد متوسط را در آن دارد.

دیگر اطلاعاتی که می توان از این بنچمارک به دست آورد عبارتند از رم چهار گیگابایتی (مشخصه ای که پیشتر در مورد آن شایعاتی مطرح شده بود) و نسخه 5.1 اندروید آبنبات چوبی که جدیدترین نسخه از آن هم هست.

در این بنچمارک همچنین مشخص شده که دستگاه از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، با این همه معلوم نیست که آیا سامسونگ همچون پرچمداران کنونی در نظر دارد درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را از بدنه این دستگاه حذف کند یا اینکه به خواست کاربرانش تن می دهد و این امکان را در فبلت آتی اش حفظ می کند.

براساس شایعات سامسونگ فبلت نوت 5 را به صورت رسمی و همزمان با گلکسی +S6 edge در تاریخ 12 اوت (مصادف با 21 مرداد ماه) رونمایی خواهد کرد. با نگاهی به سال های گذشته در خواهید یافت که این کمپانی کره ای کلیه مدل های فبلت نوت خود را در نمایشگاه سالانه IFA آلمان رونمایی کرده اما امسال گویا شرکت مذکور اندکی برای این کار عجله دارد و تصمیم گرفته فاصله خود را با iPhone 6S و  iPhone 6S Plus کمی زیاد کند.

galaxy-note-5-exynos-7422

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • AK_007
    AK_007 | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    این چرا موتورش دالویکه. مگه از اندروید5 ب بعد موتورش آرت نیست؟!

  • سیروان
    سیروان | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    دو نکته عجیب تو این اسکرین شات هست :

    1. چطور توی اندروید 5.1.1 از dalvik runtime به جای ART استفاده میشه.
    2. screen density رو 480 زده. در حالی که روی note4 اگه با cpu z تست بگیریم 640 dpi داریم.
    جالبه که با 4 گیگ رم چطور 740 مگ خالی داریم. مگه چقد برنامه اجرا کرده که اینقد شده.
    به نظر من این تصویر ممکنه فیک باشه

  • spry
    spry | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    دیجیاتو جون چرا تازگی اینقدر پرواز می کنی؟
    آخه ما که نمی تونیم بیایم رو ابرها......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی