ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رویداد تابستانه Games Done Quick چیست؟

طی چند روز گذشته و روزهای آتی، رویداد Summer Games Done Quick برگزار شد و در طی ماراتونی 160 ساعته، ده ها هزار دلار برای سازمان های خیریه جمع آوری می گردد. رویداد مذکور، سالانه در میانه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

طی چند روز گذشته و روزهای آتی، رویداد Summer Games Done Quick برگزار شد و در طی ماراتونی 160 ساعته، ده ها هزار دلار برای سازمان های خیریه جمع آوری می گردد. رویداد مذکور، سالانه در میانه های تابستان برگزار می شود و بازیکنان حرفه ای از سراسر جهان گرد هم می آیند و به انجام بازی های ویدیویی می پردازند و در مدت زمانی اندک، بازی ها را به پایان می رسانند.

رویداد دیگری با نام Awesome Games Done Quick نیز رویکردی مشابه دارد و کاربران صرفا با انجام بازی های ویدیویی به صورت حرفه ای و تمرین شده، نمایشی جذاب را به اجرا می گذارند.

بنابراین SGDC چیست و چرا گیمرها طی این رویداد بازی ها را با سرعتی بالا به اتمام می رسانند؟

Summer Games Done Quick چیست؟

1359135999997401633

این رویداد از ساعت 9:30 شب گذشته آغاز شد و هم اکنون می توانید آن را از کانال توییچ دنبال کنید. SGDQ بدون توقف تا اولین روز از ماه آگوست ادامه خواهد یافت. همایش امسال در شهر مینیاپولیس ایالت مینیسوتا برگزار می شود، جایی که 150 گیمر مشغول به انجام بازی هستند.

خیریه ای که امسال برگزار می شود، «دکترهای بدون مرز» لقب گرفته و مجمعی از افراد غیر دولتی گرد هم آمده اند تا مبلغی را برای قربانیان جنگی، اتفاقات طبیعی و دیگر فجایع جمع آوری کنند. رویکرد بانیان این اتفاق آن است که فارغ از دین، نژاد، جنس و جهت گیری سیاسی، اگر انسانی نیاز به کمک دارد، این مبلغ باید به او برسد.

این چهارمین باری است که SGDQ برای دکترهای بدون مرز مبلغی را جمع آوری می کند. سال گذشته مبلغی بیش از هفتصد هزار دلار از این طریق به دست آمد و امسال امید می رود که بیش از یک میلیون دلار به نیازمندان کمک شود.

اسپیدرانینگ چیست؟

gamicality_thumbnail_speedrunning_main_1-1024x576

اگر خیلی ساده بخواهیم برای شما توضیح دهیم، اسپیدرانینگ یعنی به اتمام رساندن بازی در کمترین زمان ممکن؛ یک نوع مهارت و شاید حتی یک نوع هنر نوین به حساب می آید. در حقیقت به پایان رساندن یک بازی در مدت زمانی اندک به این سادگی ها نیست که پای سیستم بنشینید و با نهایت سرعت به انجام بازی بپردازید.

معمولا برای انجام چنین عملی، ساعت ها، روزها و شاید ماه ها تمرین لازم باشد. از پیدا کردن راه های کوتاه نمودن بازی گرفته تا نقشه ریختن برای کارهای مختلف. مهارت و سرعت عمل بسیار بالا، از دیگر فاکتورهای مهم محسوب می شود.

چگونه می توانیم کمک کنیم؟

اگر واقعا مایل به پرداخت مبالغی جهت کمک رسانی به نیازمندان در سراسر جهان هستید، می توانید از طریق وبسایت Games Done Quick اقدام کنید اما اگر به دنبال راهی ساده تر هستید، مهربانه و دیگر موسسات خیریه در پی برآورده کردن نیاز مردم ایران هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی