ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پژوهشگر چینی: اسنپدراگون ۸۲۰ هیچ مشکلی ندارد

کوین وانگ یکی از پژوهشگران و تحلیلگران مشغول به کار در موسسه ی IHS چین است و اخیرا در صفحه Weibo ی خود اعلام نموده که اسنپدراگون ۸۲۰ هیچ مشکلی نداشته و سازندگان موبایل های اندرویدی می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

کوین وانگ یکی از پژوهشگران و تحلیلگران مشغول به کار در موسسه ی IHS چین است و اخیرا در صفحه Weibo ی خود اعلام نموده که اسنپدراگون ۸۲۰ هیچ مشکلی نداشته و سازندگان موبایل های اندرویدی می توانند با خیالی راحت، آن را در موبایل های قدرتمند خود به خدمت گیرند.

مشخصا تا کنون اطلاع پیدا نموده اید که اسنپدراگون ۸۱۰، با مشکلات متعددی رو به رو بوده و عدم همخوانی میان پردازنده گرافیکی و چیپ پردازنده اصلی، موجب داغ شدن بیش از اندازه این چیپست مجتمع گشته است.

از سوی دیگر به تازگی Ricciolo، یکی از افرادی که دستی بر فاش نمودن اطلاعات مربوط به گجت های الکتریکی دارد عنوان نموده بود که چیپست جدید نیز همانند نمونه ی فعلی، باز هم از مشکل ایجاد حرارت رنج می برد. آقای وانگ اما مدعی گشته که هسته های سفارشی شده ی اسنپدراگون ۸۲۰ که با ترانزیسورهای ۱۴ نانومتری ساخته شده اند، هیچ مشکلی ندارند و به خوبی می توانند از پس نیاز کاربران، بدون ایجاد حرارت غیر معمول بر آیند.

پیش از این، آقای Pan Jiutang که باز هم یک تحلیلگر چینیست، مدعی گشته بود که کوالکام، تا قبل از ماه دسامبر، اسنپدراگون ۸۲۰ را به بازار تولید کنندگان نخواهد فرستاد و همچنین اولین موبایلی که از آن بهره خواهد گرفت، شیائومی Mi 5 خواهد بود. گفته می شود سونی، اچ تی سی و ایسوس نیز در صف استفاده از سیستم-بر-چیپ مورد بحث هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • M.R.P
    M.R.P | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    مطمئنم یکی از شدید ترین پروسه های نظارتی و تست رو پشت سر گذاشته این چیپ و اینقدر وسواس روش هست که با کمترین مشکل میاد به بازار و یکی از قوی ترین چیپ ها میشه حالا میبینید(این چیپ آبروی کوالکام هست)

  • آوش
    آوش | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    خب حالا اگه سامسونگ تصمیم بگیره از 820 استفاده کنه خیلی سود میکنه هااااا. از یه طرف داره گوشی میفروشه و از یه طرف داره پردازنده ای از اسنپدراگون میخره که خودش داره واسه اسنپدراگون میسازه. هر چقدر بیشتر گوشی بفروشه بیشتر داخله تولید پردازنده سود میکنه. عجب ناقلاییه سامسونگ

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    وقتی یک پژوهشگر چینی این حرفو می رنه بدونید یک خبرایی هست ( شوخی کردم بابا منفی ندید )

مطالب پیشنهادی