ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند موتو اکس استایل رسماً معرفی شد

موتو اکس جدید عاقبت رسمیت یافت: تلفن هوشمندی تحت اندروید آب نبات چوبی و دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی که به گفته ی تولید کنندگانش "یکی از بهترین دوربین های موبایل جهان را در خود جای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۶

موتو اکس جدید عاقبت رسمیت یافت: تلفن هوشمندی تحت اندروید آب نبات چوبی و دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی که به گفته ی تولید کنندگانش "یکی از بهترین دوربین های موبایل جهان را در خود جای داده است".

اسمارت فون موتوی جدید دارای سنسور دوربینی ۲۱ مگاپیکلسی بوده و موتورولا در موردش اظهار نموده "اکنون تضمین می کنیم که دوربین محصول ما در کلاس کاری خودش بی همتا به حساب می آید".

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از بحث یاد شده که بگذریم دیوایس تازه رونمایی گشته حاشیه های بسیار اندکی در اطراف نمایشگرش دارد که سبب می شود با وجود بهره مندی از صفحه نمایشی قابل توجه آنقدری که باید و شاید بزرگ به نظر نرسد.

ضمناً موتو اکس استایل "دارای کارآمدترین و پر سرعت ترین تکنولوژی شارژ سریع" بوده و از تکنولوژی LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد، تا با تمامی اپراتورهای مخابراتی خدمات دهنده در ایالات متحده سازگاری داشته باشد.

از سایر ویژگی های موتو اکس استایل می توان به چیپست شش هسته ای و ۱.۸ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD)، اندروید نزدیک به خالص ۵.۱ و یک پوشش جدید با مقاومت در مقابل قطره های آب اشاره کرد.

رزولوشن نمایشگر موبایل مورد اشاره حالا به QHD ارتقا یافته و موتورولا در طراحی توانسته نسبت صفحه نمایش به بدنه ی ۷۶ درصدی را رقم بزند؛ عدد مذکور بدان معناست که سه چهارم بخش جلویی موتو اکس استایل توسط نمایشگر اشغال گشته که دستاوردی قابل توجه محسوب می شود.

کمپانی تولید کننده از این جهت که کاربران قادر خواهند بود با ابزار Moto Maker رنگ بندی و ماده ی بخش پشتی بدنه را بر حسب سلیقه شان سفارشی سازی نمایند عبارت استایل را برگزیده است و ناگفته نماند برای این بخش (قسمت پشت دیوایس) گزینه هایی همچون چوب، چرم و یا silicone rubber (نوعی ماده پلاستیک مانند) موجود هستند.

قدری اطلاعات بیشتر در مورد دوربین اصلی و جلویی:

همانطوری که در ابتدای مطلب اشاره شد موتورولا باور دارد در موتو ایکس استایل یکی از بهترین دوربین های ممکنه را به کار گرفته. این دوربینی کیفیت ۲۱ مگاپیکسلی را فراهم می آورد، گشودگی دهانه لنز F2.0 و فلش LED دوگانه دارد و از فوکوس فازی خودکار نیز برخوردار است، هر چند ظاهراً در آن خبری از لرزشگیر اپتیکال نیست.

علاوه بر تفاسیر صورت پذیرفته دوربین مذکور می تواند ویدئوهای 4K و اسلوموشن نیز بگیرد. در بخش جلویی موبایل هم دوربینی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد.

……

بر طبق گفته های مسئول واحد طراحی موتورولا، Jim Wicks، تلفن هوشمند فوق الذکر به صورت آنلاک و با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد گشت.

The-new-Motorola-Moto-X-Style (1)

The-new-Motorola-Moto-X-Style (2)

The-new-Motorola-Moto-X-Style (3)

The-new-Motorola-Moto-X-Style (4)

The-new-Motorola-Moto-X-Style (5)

The-new-Motorola-Moto-X-Style

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • الهه
    الهه | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    دوستان میشه از تو همین سایت سفارش داد و خرید ؟

  • yelpaze
    yelpaze | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    بچه ها گوشی فقط و فقط موتورولا.مخصوصا اکس استایل اصلا نباید با دیگر برندهای یک بار مصرفی مقایسه کنین.بی صبرانه منتظر اکس استایلم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی