ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان نصب ویندوز 10 از حالا برای شما فراهم است

ویندوز 10 اینجاست. پس از اتمام مرحله تست عمومی بتا، نسخه نهایی از ویندوز برای تمامی کاربران دنیا عرضه شد. به این ترتیب، علاقمندان به استفاده از این نسخه می توانند به صورت رایگان و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۰۰

ویندوز 10 اینجاست. پس از اتمام مرحله تست عمومی بتا، نسخه نهایی از ویندوز برای تمامی کاربران دنیا عرضه شد. به این ترتیب، علاقمندان به استفاده از این نسخه می توانند به صورت رایگان و در صورتی که هم اکنون از نسخه های 7 یا 8.1 این سیستم عامل استفاده می کنند، کامپیوتر خود را به ویندوز 10 ارتقاء دهند.

البته گفتنی است که همه دستگاه ها نمی توانند بلافاصله آپدیت ویندوز 10 را دریافت نمایند و برخی باید اندکی منتظر بمانند. با این همه، مایکروسافت اعلام کرده که این نسخه را برای نصب روی میلیون ها دستگاه ویندوزی عرضه می کند.

تمام کاری که برای استفاده از نسخه نهایی ویندوز باید انجام دهید این است که از قسمت نوار وظیفه، ثبت نام برای دریافت آپگرید را انجام دهید و مایکروسافت به محض آماده شدن آن، شما را در جریان قرار خواهد داد.

اگر این کار را امروز انجام دهید یک منوی استارت جدید، اپلیکیشن اکس باکس همراه با یک بازی، دستیار صوتی کورتانا و مجموعه ای از اپلیکیشن های جدید را در آن خواهید یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (58 مورد)
  • امیر تبریزی
    امیر تبریزی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    کرکش که اومده! clean install کنین از همه بهتره ...

  • ایلیا
    ایلیا | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    سلام
    ببخشید من ویندوز۱۰ نسخه ۹۹۲۶ رو چندماهه نصب کردم و تمام اپدیت هاشم گرفتم. الان اگر بخوام این نسخه ۱۰۲۴۰ رو بگیرم باید چی کنم؟ فایل ایزو رو دانلود کنم یا دوباره ویندوز هفت نصب کنم بعد رزرو کنمو این داستانا؟
    بعد این ویندوز ما که اصل نیست، یعنی ویندوز ۱۰اگر نصب کنیم تا یه سال فقط دووم داره؟

  • ایلیا
    ایلیا | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    سلام
    ببخشید من ویندوز10 نسخه 9926 رو چندماهه نصب کردم و تمام اپدیت هاشم گرفتم. الان اگر بخوام این نسخه 10240 رو بگیرم باید چی کنم؟ فایل ایزو رو دانلود کنم یا دوباره ویندوز هفت نصب کنم بعد رزرو کنمو این داستانا؟
    بعد این ویندوز ما که اصل نیست، یعنی ویندوز 10اگر نصب کنیم تا یه سال فقط دووم داره؟

  • shahryar
    shahryar | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    من ویندوز آپدیتم خرابه ولی رزرو کردم حالا میخوام ریست فکتوری کنم که درست شه و بتونم ویندوزو دان کنم (GWX از ویندوز آپدیت استفاده میکنه)... باید قبلش رزرومو کنسل کنم؟ بعد اگر آپدیتای موردو نیازو بزارم نصب شن حله دیگه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی