ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گلادیاتورها در پیست مسابقه؛ نگاهی بر بازی ایرانی War Machine [همراه با تیزر اختصاصی]

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش در دیجیاتو پیش نمایشی از بازی ایرانی War Machine را با هم خواندیم و تا حدودی با حال و هوای آن آشنا شدیم. بالاخره امروز انتظارات به پایان رسید و تیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش در دیجیاتو پیش نمایشی از بازی ایرانی War Machine را با هم خواندیم و تا حدودی با حال و هوای آن آشنا شدیم. بالاخره امروز انتظارات به پایان رسید و تیم ایرانی DreamRain، پس از یک سال کار و تلاش سخت بازی "ماشین جنگی" را برای پلتفرم اندروید منتشر نمود.

War Machine یک بازی آنلاین مبارزه ماشین هاست که با الگوگیری از عنوان نوستالژیک Twisted Metal، آمده تا به بازار بی رمق بازی های ایرانی تکانی اساسی بدهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با گیم پلی ماشین جنگی بیشتر آشنا شویم.

ایده جنگ ماشین ها ایده چندان جدیدی نیست؛ تقریبا همه ما Twisted Metal را تجربه کرده ایم و عمری را پایش گذاشته ایم. ماشین جنگی نیز دنباله روی همین ایده قدیمی است، اما ایرانی بودن تیم سازنده و رقابت های آنلاین آن موجب شده تا نگاه ویژه ای به عملکردش داشته باشیم.

بگذارید از همین ابتدا در مورد تجربه رقابت های آنلاین بازی صحبت کنیم. در هر نقشه از ماشین جنگی، شما با انتخاب یک ماشین تا بن دندان مسلح می توانید به جنگ پنج رقیب دیگر رفته و برای اول شدن در هر راند، تا جایی که می توانید رقبایتان را با گلوله و موشک و مین منهدم کنید.

Screenshot_2015-07-28-13-13-17

در تستی که انجام دادیم، عملکرد خوبی را از سرورهای بازی مشاهده کردیم و تقریبا با هیچ گونه لگ یا تأخیر آزاردهنده هنگام بازی مواجه نشدیم. هر راند مسابقه در ماشین جنگی ده دقیقه است، و برنده راند کسی است که تعداد بیشتری از رقبا را منفجر کرده باشد.

در حال حاضر نقشه راه آهن تنها نقشه ای است که می توانید در آن بازی کنید و به طور کلی 5 ماشین را برای شرکت در مبارزه در اختیار دارید. تمام این ماشین ها از لحاظ قدرت حمله، زره، دست فرمان و دیگر خصوصیات قابل ارتقا هستند که البته هنوز این امکان در نسخه فعلی بازی مهیا نشده.

Screenshot_2015-07-28-13-14-02

علیرغم این که ماشین جنگی با موتور گرافیکی یونیتی طراحی شده، جزئیات بازی چنگی به دل نمی زند و فیزیک بازی و کنترل ماشین ها مشکلات اساسی دارد. فرمان دادن به ماشین ها به خشکی صورت می گیرد، چه از دکمه های لمسی استفاده کنید و چه صفحه را بچرخانید. اگر از گرافیک غیر جذاب ماشین جنگی چشم پوشی کنیم، کنترل بد آن می تواند بسیاری را از ادامه بازی منصرف کند.

هر چند اگر بتوانید با این کنترل کنار بیایید، ماشین جنگی را بازی تقریبا قابل قبولی خواهید یافت و شاید موزیک هیجان انگیز و گیم پلی پر زد و خوردش بتواند تا مدتی سرگرمتان کند.

Screenshot_2015-07-28-13-15-55

برای حفظ سطحی که به آن رسیده اید، ماشین هایی که خریده اید و پول هایی که بدست آورده اید باید یک حساب کاربری در بازی داشته باشید. اما نکته عجیب اینجاست که در بازی چیزی به اسم جدول رده بندی نمی بینید؛ بنابراین واقعا اهمیتی ندارد که در سطح یک باشید یا سطح صد. فضای رقابتی در ماشین جنگی مختص به هر راند است و با اتمام آن به پایان می رسد.

با وجود این مشکلات ریز و درشت، تلاش تیم سازنده برای عرضه یک بازی آنلاین سرگرم کننده ستودنی است. بهبود کنترل، اضافه کردن نقشه های جدید، امکان شخصی سازی ماشین ها و افزودن بر تعداد اسلحه می توانند مواردی باشند که تجربه ماشین جنگی را لذت بخش تر از همیشه خواهند کرد.

ماشین جنگی را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

در انتها از شما دعوت می کنیم که به تماشای تیزر بازی که به طور اختصاصی برای دیجیاتو ارسال شده بنشینید.

War Machine (ماشین جنگی)

War Machine (ماشین جنگی)

سازنده: باران رویا (DreamRain) قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 31.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • rasool
    rasool | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    بازیه عالی هستش خیلی عالی

  • دانيال
    دانيال | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    بازي خوبيه خوشم اومد يه يك ساعتي تو گوشي دوستم بازي كردم لطفا براي ios هم بذاريد بازيشو

  • em@d
    em@d | ۷ آذر ۱۳۹۴

    با عرض سلام..
    بازیه خوبیه الانا بازی های ایرانی خیلی خوب شدند ...
    امیدوار هستم که یک آپدیت خوب در راه باشه و عیب و نقصاش از بین بره

    از نظر عااااالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی