ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند M2 از میزو با امکانات و قیمتی عالی رسما معرفی شد

در روزهای اخیر نوبت به کمپانی های چینی رسیده تا یک به یک، معرفی تلفن های هوشمند جدید خود را آغاز نمایند. صبحگاه روز گذشته، شاهد رونمایی از وان پلاس ۲ بودیم و اکنون نوبت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۰

در روزهای اخیر نوبت به کمپانی های چینی رسیده تا یک به یک، معرفی تلفن های هوشمند جدید خود را آغاز نمایند. صبحگاه روز گذشته، شاهد رونمایی از وان پلاس ۲ بودیم و اکنون نوبت به رقیب هموطن همان سازنده به نام Meizu رسیده تا تلفن همراهی قابل قبول را با قیمتی پایین تر از ۱۰۰ دلار معرفی کند.

M2 از اندروید ۵.۱ برخوردار است که به رابط کاربری شرکت یاد شده به نام Flyme، مزین گشته است. پوسته ای که بسیار روان بوده و به کاربر اجازه می دهد به راحتی در میان اپلیکیشن و منوهای مختلف به گشت و گذار بپردازد. نکته جالب اینکه با توجه به حضور فروشگاه پلی در این موبایل، باز هم می توانید با اشاره ی یک کلیک، موبایل مورد اشاره را روت کنید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات سخت افزاری تلفن همراه جدید میزو به نام M2.

همانطوری که گفتیم، M2 از اندروید ۵.۱ بهره می گیرد و از سوی دیگر، میزو تصمیم گرفته تا در بدنه ی موبایل ارزان قیمت خود، نمایشگری ۵ اینچ با رزولوشن اچ دی را جای دهد.

تلاقی این اندازه از نمایشگر به همراه رزولوشن اچ دی، منجر خواهد شد تا با چگالی ۲۹۴ پیکسل بر هر اینچ رو به رو گردیم. کمپانی چینی یاد شده همچنین تصمیم گرفته تا از چیپست مدیاتک MT6735 استفاده نماید. سیستم-بر-چیپ یاد شده از پردازنده ای ۴ هسته ای بهره مند است که فرکانس کاری آن نیز تا ۱.۳ گیگاهرتز افزایش پیدا می کند و این در حالیست که می توان یک پردازنده گرافیکی به نام Mali T720 را نیز بر روی همین چیپست دید.

موبایل مورد بحث به ۲ گیگابایت رم LPDDR3 مجهز شده و یک چیپ حافظه ۱۶ گیگابایتی نیز در آن به کار رفته. البته میزو دست کاربر را باز گذاشته و اجازه می دهد بتوانید تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه جانبی به آن اضافه نمایید.

M2 از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی نیز بهره مند است و کمپانی چینی، یک باتری ۲۴۵۰ میلی آمپری برای موبایل اقتصادی خود در نظر گرفته. در نهایت لازم به ذکر است که همین تلفن همراه با مبلغی معادل ۹۶ دلار به فروش خواهد رسید.

Meizu-M2 (1)-w600

Meizu-M2 (2)-w600

Meizu-M2 (3)-w600

Meizu-M2 (4)-w600

Meizu-M2 (5)-w600

Meizu-M2 (6)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    باسلام و خسته نباشید .چرا در سایت های دیگه ظرفیت باتری رو 3100mامپر زده؟لطفا قیمت به روز گوشی m2نوت رو بزارید ن قدیمی اش.باتشکر.

  • delta7
    delta7 | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    m2 نوت الان 700 تومنه توی ایران

  • M.A.O
    M.A.O | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    واقعا واووووووووو
    الکی مثلا من خارجیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی