ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش کلی Wii U از مرز 10 میلیون گذشت

نینتندو اگرچه نسل گذشته را با کنسول های Wii و NDS توانست موفق پشت سر بگذارد اما همانطور که انتظار می رفت، Wii U به واسطه پشتیبانی اندک توسط سازندگان خارجی، نتوانست فروش بالایی به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

نینتندو اگرچه نسل گذشته را با کنسول های Wii و NDS توانست موفق پشت سر بگذارد اما همانطور که انتظار می رفت، Wii U به واسطه پشتیبانی اندک توسط سازندگان خارجی، نتوانست فروش بالایی به دست آورد.

طی تقریبا دو سال و نیمی که از عرضه بازی گذشته، نینتندو موفق به فروش 10.1 میلیون واحدی از کنسول خانگی خود شده. اگرچه اهالی کیوتو پس از درگذشت مدیرعامل محبوب شان روزگار خوشی ندارند اما فروش Wii U در فصل مالی گذشته نسبتا قابل قبول بود.

در نتیجه، طبق آخرین اعلام، فروش Wii U به 10.1 میلیون نسخه رسید و تا به حال 61.23 میلیون بازی فروخته شده (نرخ تقریبی 6 بازی برای هر کنسول). 3DS نیز تا آخر ماه ژوئن، 53.07 میلیون فروش داشته. این رقم برای Wii و NDS به ترتیب 101.56 و 154.01 میلیون واحد است.

از اول آوریل 2015 تا پایان ماه ژوئن، نینتندو 1.01 میلیون 3DS و 460 هزار Wii U به فروش رسانده. این شرکت در نظر دارد این رقم را تا انتهاب سال به 7.6 میلیون برای 3DS و 3.4 میلیون برای Wii U افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    2ds داره با مغزم بازی می کنه ...............

  • Divan Greedy (Bleed Blue)
    Divan Greedy (Bleed Blue) | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    می خوام 3ds بگیرم اما بدجور دودلم ، مطمئن نیستم از بازی هاش خوشم بیاد یا نه ، خیلی حس کودکانه دارن از طرفی شرکت های دیگه هم زیاد حمایتش نمی کنن اما دوستم دارم یه بارم که شده امتحانش بکنم این کنسول رو

    • R3D R4N9ER
      R3D R4N9ER | ۷ مرداد ۱۳۹۴

      چند تا بازی داره که خودشون به تنهایی دلیل برای خرید 3DS هستن.
      منم میخواستم بخرم ولی چون آمیبو هاش رو اصلا گیر نیوردم بی خیالش شدم.

مطالب پیشنهادی