ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تائید کرد: ده مدل لومیا پیش از سایر هم خانواده هایشان به ویندوز ۱۰ موبایل ارتقا پیدا می کنند

نوامبر گذشته مایکروسافت اعلام نمود همه تلفن های هوشمند لومیای بهره مند از ویندوز فون ۸ به ویندوز ۱۰ موبایل ارتقا خواهند یافت. اما با وجود اینکه ردموندی ها نسخه ی دسکتاپ سیستم عامل جدیدشان را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

نوامبر گذشته مایکروسافت اعلام نمود همه تلفن های هوشمند لومیای بهره مند از ویندوز فون ۸ به ویندوز ۱۰ موبایل ارتقا خواهند یافت. اما با وجود اینکه ردموندی ها نسخه ی دسکتاپ سیستم عامل جدیدشان را از دیروز راهی بازار کرده اند ولی باز هم خبری از ویندوز ۱۰ موبایل نیست و ظاهراً باید کماکان تا ماه نوامبر پیش رو منتظر باقی بمانیم.

در این بین طی هفته ی جاری مایکروسافت اعلامیه ای روی سایت خود قرار داد که شک و تردیدهایی را در مورد ارتقا لومیا های مبتنی بر ویندوز فون ۸ به نسخه ی بعدی پلتفرم نرم افزاری کمپانی تولید کننده شان پدید آورد. شرکت مذکور در اعلامیه یاد شده با ذکر فهرستی از اسمارت فون هایش گفته بود که هر زمان ورژن آتی ویندوز موبایل آماده باشد مدلهای مورد اشاره ارتقا را دریافت می کنند.

همین امر در بین کاربران گمانه زنی هایی را پدید آورد که آیا دیگر موبایل های لومیا نیز شانس دریافت و نصب ویندوز ۱۰ موبایل را خواهند داشت یا خیر. وبسایت Neowin امروز این موضوع را پیگیری و نتیجه را منتشر کرده است.

windows-10-mobile-lumia-upgrades-details_story

سایت مورد بحث طی تماسی با مسئولین مایکروسافت موضوع را مطرح و از جانب سخنگوی این کمپانی پاسخ زیر را دریافت نموده:

آنچه در اعلامیه وبسایت شرکت آمده فهرستی اولیه از موبایل های موجود در بازار است که به روز رسانی ویندوز ۱۰ را پیش از سایر مدل ها دریافت خواهند کرد. ما با سخت کوشی تلاش داریم تا نسخه ی جدید ویندوز موبایل را برای همه ی دیوایس هایی که آپدیت دنیم (Denim) را اجرا می کنند ارائه نماییم، هر چند نباید از خاطر برد بر حسب سخت افزار هر محصول به روز رسانی عرضه شده برای آن ممکن است دارای قابلیت های متفاوتی باشد.

اظهارات فوق بدین معناست که موبایل های لومیا ۴۳۰، ۴۳۵، ۵۳۲، ۵۳۵، ۵۴۰، ۶۴۰، ۷۳۵، ۸۳۰، ۹۳۰ و ۶۴۰XL به محض آماده شدن ویندوز ۱۰ موبایل اولین تلفن های هوشمندی خواهند بود که به روز رسانی مرتبط را دریافت نموده و ارتقا پیدا می کنند، ولی سایر دیوایس هایی که آپدیت لومیا دنیم برایشان عرضه گشته نیز به مرور ارتقا خواهند یافت.

در فهرست یاد شده اسمارت فون های لومیا ۵۲۰، ۶۳۰ و ۶۳۵ که جز پرفروش های مایکروسافت بوده اند و کمتر از یک گیگابایت رم دارند فعلاً جایی پیدا نکرده اند و از سوی دیگر لومیا ۱۵۲۰ هم ظاهراً اولین موج به روز رسانی را از دست داده است.

وبسایت Neowin در انتها یکبار دیگر یادآور می شود که طبق گفته ی کمپانی ساکن ردموند ویژگی های ارائه شده در به روز رسانی ویندوز ۱۰ موبایل برای دیوایس های مختلف بر حسب سخت افزارشان متفاوت خواهد بود و نباید از خاطر برد برخی از قابلیت های تازه همچون Continuum و Windows Hello پیش نیازهای سخت افزاری جدیدی دارند و بهره گیری از آنها تنها با آپدیت نرم افزاری میسر نمی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • جیگیلی
    جیگیلی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    سلام دوستان خسته نباشید
    من ۸ استفاده میکردم راضی بودم تا ایکه به دلایلی او کردم ۸.۱
    افتضاح شده همه موزایکای زنده به رنگ سیاه در اومده اصلا چنین چیزی و دیگه ندارم خیلی عوض شده
    من واس مزایک زنده لومیا خریدم حالا این آپشن. رو هم نداره نمیدونم دیگه چیکار کنم همه سایتا رو دیدم میکروساف ، دانلود دات کام ...انگلیسی فارسی اصلا جوابم ندیدم اگه میشه کمک کنید
    E_jigili@yahoo.com

  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...
    BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ... | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    پشتیبانی ، چیزی که اقا دیوان تا دیروز مسخره میکرد اپل رو بخاطرش
    مایکروسافت که ر.....ده مرد مومن
    تا کی جهالت و کوری؟ قبول کن تا هم خودت راحت شی هم بقیه اعضای سایت از شر و ور هات خلاص شن

  • محمد
    محمد | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    اقا من ویندوز۱۰داشتم نصب میکردم تا۷۵درصد رفت یکدفعه ریستارت شد نوشت مشکلی پیش اومده نصب نشد .چیکارکنم؟

  • محمد
    محمد | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    ,نصب ویندوز ۱۰چقدر طول میکشه؟

  • ali
    ali | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    کدوم گزینه؟
    شاید من زدم اومد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی