ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ایسر در IFA 2015 از ۴ تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل رونمایی می کند [شایعه]

در حالیکه بسیاری از ما کمپانی ایسر را به خاطر کامپیوترهای شخصی تولیدی اش می شناسیم، نباید از یاد برد که این برند همواره در زمینه ی تلفن های هوشمند نیز فعالیت داشته؛ هر چند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

در حالیکه بسیاری از ما کمپانی ایسر را به خاطر کامپیوترهای شخصی تولیدی اش می شناسیم، نباید از یاد برد که این برند همواره در زمینه ی تلفن های هوشمند نیز فعالیت داشته؛ هر چند که آنها هرگز نتوانسته اند به موفقیتی بزرگ در بازار محصولات یاد شده دست یابند.

مشخص هم نیست که شرکت تایوانی مورد بحث بتواند در آینده ی پیش رو اوضاع کسب و کار موبایل هایش را بهبود بخشد یا خیر، ولی شنیده ها اکنون حکایت از این دارند که ایسر می خواهد ۴ اسمارت فون مبتنی بر پلتفرم ویندوز موبایل را آماده سازی نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق گفته های رولند کوآنت در وبسایت WinFuture، تایوانی ها احتمالاً چهار دیوایس تازه ی خود را طی روزهای ۴ الی ۹ سپتامبر و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA ۲۰۱۵ در شهر برلین رونمایی خواهند کرد. منابع مختلف حدس می زنند با توجه به اینکه گمان می رود ویندوز ۱۰ موبایل تا ماه نوامبر نهایی گردد تلفن های هوشمند آتی ایسر نیز بر مبنای همین نسخه از ویندوز موبایل توسعه یافته باشند.

متاسفانه در مورد مشخصه های اسمارت فون های فوق الذکر حرف خاصی به میان نیامده و بد نیست یادآور شویم تنها محصول مبتنی بر ویندوز فون ۸ ایسر نیز موبایل اقتصادی و ارزان قیمت Liquid M220 بوده، که از زمان ارائه به بازار تا به امروز موفقیت خاصی نصیبش نشده.

ضمناً احتمال دارد مایکروسافت هم در IFA از تلفن های هوشمند تحت ویندزو ۱۰ موبایل خود پرده برداشته و دو اسمارت فون لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL را برای مشتاقان به نمایش درآورد. با این تفاسیر به نظر می رسد رویداد تکنولوژیک پیش رو در شهر برلین می تواند برای مشتاقان پلتفرم موبایل ساخته و پرداخته شده در ردموند هیجان ویژه ای را به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arash1360
    arash1360 | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    تو جهلت بمون مهمل باف

مطالب پیشنهادی