ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس گزارش مالی سونی بخش بازی و سنسورهای دوربین سود دهی دارند، موبایل ها زیان می دهند [بروزرسانی شد]

سونی امروز گزارش نموده که توانسته به لطف موفقیت کسب و کار تولید سنسورهای دوربین و بازوی اقتصادی قدرتمندش یعنی پلی استیشن ۴ از انتظارات و پیش بینی های صورت گرفته فراتر رفته و به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

سونی امروز گزارش نموده که توانسته به لطف موفقیت کسب و کار تولید سنسورهای دوربین و بازوی اقتصادی قدرتمندش یعنی پلی استیشن ۴ از انتظارات و پیش بینی های صورت گرفته فراتر رفته و به سود عملیاتی ۷۸۰ میلیون دلاری برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ دست یابد، شایان ذکر است که این رقم نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل رشدی ۳۹ درصدی داشته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی ژاپنی مورد بحث در گزارش خود سخن از درآمدی ۱۴.۵ میلیارد دلاری به میان آورده و ذکر نموده که عدد مذکور در قیاس با سال پیشین تنزلی ۰.۱ درصدی داشته است. بد نیست یادآور شویم در ماه میلادی فوریه سونی اعلام نمود با ایجاد تغییر ساختارهایی در خود به شکل عمده تمرکزش را بر روی حوزه ی سرگرمی خواهد گذشت و حالا می توانیم نمود این تصمیم موثر را در گزارش مالی اش مشاهده نماییم.

برند مورد بحث کسب و کار موسیقی خود را مجدداً رونق بخشیده و واحد یاد شده در سه ماهه اول ۲۰۱۵ درآمدی ۲۵۶ میلیون دلاری بدست آورده، بخش تولید سنسورهای دوربین درآمدی ۲۴۴ میلیون دلاری داشته و در نهایت قسمت بازی نیز عدد ۱۵۷ میلیون دلار را به عنوان درآمد به ثبت رسانده.

البته همه ی اعضای پیکره سونی موفق و ایده آل عمل نکرده اند، برای مثال سونی پیکچرز زیانی ۹۴ میلیون دلاری رقم زده و از همه مهم تر واحد موبایل با افت ۱۶ درصدی در زمینه ی فروش، حالا با ضرری ۱۸۴ میلیون دلاری مواجه گشته.

ژاپنی ها می گویند قسمت موبایل از عدم تصمیمات صحیح استراتژیک رنج می برد و به همین خاطر نتوانسته شرایطش را بهبود بخشد، ضمن اینکه کارشناسان معتقدند با توجه به اینکه این شرکت به تازگی تنها یک نسخه ی ارتقا یافته و کاملاً مشابه از پرچمدار پیشین خود با نام اکسپریا Z3+ را راهی بازار کرده بعید است بتواند در بازه ی زمانی کوتاه خود را بازیابی کند.

گفتنیست سونی خبر داده در آینده ای نزدیک وارد کسب و کارهایی تازه مانند توسعه و تولید پهپادها خواهد شد و علاوه بر این پلتفرم جمع آوری سرمایه های عمومی را نیز برای ساخت گجت های جدید و نوآورانه راه انداخته و امید دارد با این راهکارها روزهای آتی خوشی را رقم بزند.

بروزرسانی: سونی علاوه بر این اعلام کرد که طی این سه ماه، 3 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته و رقم کلی فروش کنسول حالا به 25.3 میلیون واحد رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    به نظر من گوشی های سونی هم مثل آیفون اپل میمونن تا نگیری دستت نمیفهمی چه جواااهریه فقط باید کمی تلاش کنه که از سامسونگ عقب نمونه مثلا میتونه با اوردن صفحه 2 کا و حسگر اثر انگشت یه جون تازه به گوشیاش بده سونی واقعا عااالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی