ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن Numerous اعداد و ارقام مهم در زندگی خود را دنبال کنید

تا امروز، اپلیکیشن Numerous در پلتفرم iOS به شما اجازه می داد تا تمام اعداد مهم زندگیتان را از یک محل دنبال کنید؛ از تعداد فالوئرهای توئیتر گرفته تا میزان وثیقه و یا فاصله تان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

تا امروز، اپلیکیشن Numerous در پلتفرم iOS به شما اجازه می داد تا تمام اعداد مهم زندگیتان را از یک محل دنبال کنید؛ از تعداد فالوئرهای توئیتر گرفته تا میزان وثیقه و یا فاصله تان از خانه.

اپلیکیشن یادشده در آخرین بروزرسانی خود حالا به یک پلتفرم با API اختصاصی برای توسعه دهندگان تبدیل شده و از این به بعد از IFTTT هم پشتیبانی می کند. ضمنا از امروز می توانید این اپلیکیشن را در پلتفرم اندروید هم تجربه کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Numerous اپلیکیشنی است که تمام اعداد مهم زندگیتان را در خود گردآوری می کند تا با یک نظر بتوانید آنها را چک کنید. مواردی همچون تعداد قدم های برداشته شده در طول روز، روزهای مانده تا یک رویداد مهم یا دمای هوا تنها بخشی از اعدادی هستند که می توان آنها را با Numerous ردیابی نمود.

این اعداد قابل اشتراک گذاری هم هستند و ضمنا اپلیکیشن با اتصال به تقویم گوگل، Google Sheets و اپلیکیشن های حوزه تجارت همچون Stripe و Salesforce می تواند اطلاعاتش را از آنها تأمین کند.

Numerous 2

پشتیبانی از IFTTT یکی از جالب ترین امکاناتی است که به نسخه جدید Numerous افزوده شده. به کمک آن قادرید با استفاده از اعداد ثبت شده در اپ، برای IFTTT زنجیره ای از کارها را تعریف کنید. به عنوان مثال می توانید دستوری این چنینی به اپلیکیشن بدهید: "اگر باتری ماشین تسلای من به زیر 25 درصد رسید، چراغ های گاراژ را به رنگ قرمز دربیاور".

این قابلیت هوشمند، اپلیکیشن را فراتر از یک ردیاب اعداد قرار داده و حالا می توان از آن به عنوان یک ابزار زندگی بهره گرفت. ضمنا افزوده شدن API جدید به این معناست که حالا توسعه دهندگان شخص ثالث قادرند تا کانال های شخصی خود را ساخته و به موارد فعلی حاضر در اپلیکیشن بیفزایند.

از آنجایی که روز به روز به میزان اطلاعاتی تولیدی در اپلیکیشن ها و گجت هایمان افزوده می شود، بد نیست که برای مدیریت و ردیابی آنها از Numerous استفاده کنیم. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

Numerous

Numerous

سازنده: Numerous, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 19.8 / 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عباس
    عباس | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    شاید در وهله ی اول این اپ چندان به کارمون نیاد اما وقتی نقش اعداد رو می بینیم که همه جا با ما هستند -حتا روی سنگ مزار!- می تونیم به استفاده از این اپ بیشتر فکر کنیم.

  • MOhamaD
    MOhamaD | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    اون چراغ گاراژ میتونه به فرض LED هوشمند philips باشه.

مطالب پیشنهادی