ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری HTC در پلتفرم واقعیت مجازی WEVR

واقعیت مجازی یکی از داغ ترین بخش های تکنولوژی در چند سال اخیر بوده و شرکت های بسیاری در آن سرمایه گذاری کرده اند. کمپانی اچ تی سی نیز در چند سال اخیر در این زمینه ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

واقعیت مجازی یکی از داغ ترین بخش های تکنولوژی در چند سال اخیر بوده و شرکت های بسیاری در آن سرمایه گذاری کرده اند. کمپانی اچ تی سی نیز در چند سال اخیر در این زمینه هزینه های زیادی نموده؛ اما به نظر می رسد که شرکت تایوانی تمایل دارد تمرکز بیشتری را به بخش نرم افزاری واقعیت مجازی اختصاص دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اچ تی سی مدت هاست که مشغول کار روی هدست واقعیت مجازی Vive‌ است و هر بار ویژگی های متفاوتی را به آن اضافه می کند. این شرکت دیگر نمی خواهد  فقط به شما یک سخت افزار بفروشد بلکه قصد دارد تجربه بهتری از تکنولوژی واقعیت مجازی را در دسترس کاربران قرار دهد.

کمپانی تایوانی مورد بحث می خواهد مبلغ 10 میلیون دلار در پلتفرم متن باز WEVR سرمایه گذاری کند؛ اقدامی که می تواند تجربه بهتری برای کاربران هدست Vive نیز فراهم آورد. پلتفرم WEVR به توسعه دهندگان مستقل اجازه تولید محتوای واقعیت مجازی را می دهد و همین موضوع با سیاست های جدید HTC نیز سازگار است.

با این روش شرکت مذکور می تواند بخش نرم افزاری و محتوایی هدست خود را غنی و کاربران را برای خرید آن راغب تر کند. از سوی دیگر شایعات جدید حکایت از آن دارند که هدست Vive با قیمتی بالاتر از آن چه پیش بینی می شد به بازار خواهد آمد، بنابراین شاید HTC قصد دارد با افزودن نرم افزارها و محتواهای بیشتر، این افزایش قیمت را هم توجیه پذیرتر جلوه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    به جاي ماجرا جويي اول بياد يك طراحي جديد براي سري وان بزنه
    فعلا بيشترين سود روي گوشي اون هم از نوع آيفون هست
    اينكارها وقت و هزينه زيادي ميخواد كه ريسكش براي H⃠T⃠C⃠ خيلي بالا است بهتره برود سمت بهبود گوشيهاش

مطالب پیشنهادی