ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکست اپل واچ در برآورده کردن انتظارات شرکای سخت افزاری

شاید تیم کوک از ارائه آمار فروش اپل واچ طفره رود اما اکنون به نظر می رسد این داده ها از سوی دیگری در حال افشا شدن باشند. آخرین اطلاعات از تامین کننده قطعات اپل واچ نشان ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

شاید تیم کوک از ارائه آمار فروش اپل واچ طفره رود اما اکنون به نظر می رسد این داده ها از سوی دیگری در حال افشا شدن باشند. آخرین اطلاعات از تامین کننده قطعات اپل واچ نشان می دهند که این محصول حتی به نقطه سر به سر هم نرسیده و انتظارات تولید کنندگان قطعات را برآورده نکرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نظر می رسد این اطلاعات جدید از طرف شرکت تایوانی Advanced Semiconductor Engineering افشا شده باشند؛ شرکتی که مسئول اسمبل حسگرها و چیپ های متعدد اپل واچ در قاب کوچکش است.

پژوهشگر موسسه برنشتین، مارک لی می گوید که در جریان یک کنفراس، یکی از مدیران شرکت ASE به سرمایه گذاران گفته که سفارش ها برای اپل واچ در چهار ماهه دوم به میزان 2 میلیون دستگاهی که معین شده بود نرسیده و انتظارات را برآورده نکرده اند.

این در حالی است که شرکت ASE حتی برای دوره های چهار ماهه سوم و چهارم هم انتظار بهبود این روند را ندارد. آن هم در دوره ای که معمولا به خاطر تعطیلات سال نو، فروش محصولات رشد بیشتری خواهد داشت. این شکست در رسیدن به نقطه سر به سر در تامین یک محصول چندان برای کمپانی ASE معمول نیست و از این رو آنها در برآوردهای سالانه خود برای اپل واچ نیز تجدید نظر کرده اند.

اپل هنوز علاقه ای به دادن اطلاعات درباره تعداد دقیق فروش ساعت هوشمندش ندارد و در کنفرانس اخیر این شرکت هم تیم کوک آمار فروش این دستگاه را در بخش «سایر محصولات» قرار داده بود. هر چند که اپل می گوید آمار فروش ساعت هوشمندش انتظارات داخلی را تامین کرده ولی به نظر می رسد شرکای سخت افزاری غول کوپرتینو چندان نسبت به فروش این دستگاه خوشبین نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    ساعت های هوشمند قطعا انقلابی در محصولات تکنولوژیک خواهند بود اما نه الان , حداقل برای 5 سال بعد که تب گوشی های هوشمند بخوابه

  • BuBo
    BuBo | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    این پروژه هم حداقل الان به سرنوشت تکنولوژی TV 3D ـها گرفتار شد، تکنولوژی که به کمال خوبی نرسیده بود، به نوعی سقط شدن و زایمان زودرس داشتن بجای این که قبل زایش، رسیده و تا حدی کامل بشن برای بقا.

  • بابک
    بابک | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    تا با گوشی میشه کار کرد چه کاره ای آدم یه دستشو بیاره بالا با اون یکی رو ساعتش هی تاچ کاری کنه... به نظر منم خیلی ایده مسخره ای ساعت هوشمند اگه وقتشونو میزاشتن برا یه عینک هوشمند خیلی جالبتر میشد...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی