ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی مقاومت Moto G در برابر آب مورد آزمایش قرار گرفت [تماشا کنید]

موتورولا در هفته گذشته نسل جدید موبایل های خود برای سال ۲۰۱۵ را معرفی نمود که در میان آنها، ارزان ترین تلفن هوشمند Moto G نام دارد؛ موبایلی بسیار محبوب که اگرچه از قیمتی پایین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

موتورولا در هفته گذشته نسل جدید موبایل های خود برای سال ۲۰۱۵ را معرفی نمود که در میان آنها، ارزان ترین تلفن هوشمند Moto G نام دارد؛ موبایلی بسیار محبوب که اگرچه از قیمتی پایین بهره می برد اما قابلیت های مناسبی داشته و می تواند به خوبی از پس نیازهای بی شمار کاربران بر آید.

شرکت سازنده این موبایل اما امسال آن را کامل تر از هر زمان دیگری کرده و می خواهد تلفنی اقتصادی و بی نظیر را به بازار عرضه نماید. در همین راستا، Moto G جدید و نسل سوم، می تواند در برابر نفوذ آب از خود مقاومت به خرج دهد، چرا که موتورولا اکنون آن را مشمول استفاده از گواهی IPX7 نموده است.

قبلا برایتان توضیح داده بودیم که حرف اول پس از IP، بیانگر میزان مقاومت در برابر گرد و غبار بوده و عدد دوم نیز نشان دهنده میزان مقاومت در برابر مایعات. حال موتورولا از X7 استفاده کرده که به ما می گوید Moto G، در خصوص مقاومت در برابر گرد و غبار مورد آزمایش قرار نگرفته اما در رابطه با مقاومت در برابر آب، از رتبه ۷ برخوردار است که به معنای مقاومت نیم ساعته در عمق نیم متری است.

در این میان یکی از فعالان یوتوب، ویدیویی را تهیه کرده و در آن، اقدام به تست میزان مقاومت Moto G در برابر نفوذ آب می کند. از شما دعوت می کنیم در ادامه با دیجیاتو همراه بوده و ویدیوی مورد بحث را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • وحید
    وحید | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    چرا ویدئو ها را با لینک مستقیم نمیذارین که بشه بدون ورود به سایت دیگه بازش کرد

  • besmeallah
    besmeallah | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    تنها نکته اسپیکر ضد آب هست در این صورت میشه به صورت شخصی همه گوشی ها رو ضد آب کرد :-)

  • آریا
    آریا | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    آخه قیمت سونی رو که نباید با قیمت موتو جی مقایسه کنید. با این قیمت ضد آب بودن عالیه

  • morteza
    morteza | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    من یه اکسپریا گو دارم سه ساله بردم زیر اب رودخونه همیشه میشورمش هیچیش نمیشه البته یه بار دره هنسفریش افتاد اب تا دوربینش رفت البته بخار اب بود گوشی روشن نمیشد که سشوار گرفتم درست شد الانم بازم میشورمش ولی دستمو میزارم رو سوراخه هنس فری واقعا سونی تو ضد اب بودن تکه الان گوشیم بلند گوهاش عین روز اول کار میکنه ولی یکی از اشناها z3 داشت رفت استخر سوخت کلا توصیه میکنم گوشیهای گرونو اصلا نشورید اگرم هیچیشون نشده به نظرم سی پی یوشون کند میشه گوشی منم خیلی هنگ میکنه ولی در کل مرگ نداره ولی بازم میگم هیچوقت گوشیرو نشورید چون ممکنه بسوزه منم چون گوشیم ارزون قیمته این کارارو کردم:-D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی