ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انگری بردز 2 در عرض 12 ساعت، یک میلیون بار دانلود شد

انگری بردز 2 چند روز پیش برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شد و علی رغم مشکلات مربوط به پرداخت درون برنامه ای که پیشتر به آن اشاره شد، توانست در مدت زمان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

انگری بردز 2 چند روز پیش برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شد و علی رغم مشکلات مربوط به پرداخت درون برنامه ای که پیشتر به آن اشاره شد، توانست در مدت زمان اندک 12 ساعته، بیش از یک میلیون بار دانلود شود.

این عنوان را می توان به نوعی دنباله حقیقی Angry Birds سال 2009 در نظر گرفت، چرا که تاکنون هیچ یک از 14 عنوان پیشین، شماره دار نبودند و هر کدام به نوعی، رویکردی متفاوت داشتند. در انگری بردز 2، فرمول نسخه اول همچنان حفظ شده اما امکانات متنوع بسیاری به آن اضافه گشته.

شاید مهم ترین تغییر انگری بردز 2 را بتوان بخش بصری و گرافیکی دانست که به وضوح نسبت به نسخه های پیشین بهتر و جذاب تر شده. همچنین، بازیکنان می توانند در لیدربرد جهانی یکدیگر را به چالش بکشند و برای کسب رتبه ای بالاتر، ستاره های بیشتری دریافت کنند.

پاتریک لیو، کارگردان بازی در مصاحبه ای اعلام کرد که شماره 2 واقعا حق این عنوان است و کسانی که شکایتی در ارتباط با پرداخت های درون برنامه ای دارند، باید بدانند که می توان انگری بردز 2 را بدون حتی پرداخت یک پنی هم به پایان رساند. نیکلاس هد، موسس Rovio نیز می گوید در انگری بردز 2 سعی شده تا کیفیتی که پیش از این فقط روی کنسول های بازی ممکن بود یا در انیمیشن ها دیده می شد را به نمایش بگذارند.

نظر شما در مورد انگری بردز 2 چیست؟ آیا به نظر شما این عنوان می تواند خاطرات شماره اول را زنده کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • احمد
    احمد | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    معلومه تمام تلاششون رو واسه این بازی کردن...

  • امیر
    امیر | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    http://www.farsroid.com/angry-birds-2-android/ازاین سایت دانلود کنید بهثورت رایگان ونیخه ی مود شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی