ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دوربین E1 آشنا شوید؛ محصولی با ابعاد GoPro و قابلیت تعویض لنز

یکی از دلایل اصلی موفقیت دوربین های محبوب GoPro باز می گردد به سبکی و قابلیت حمل بالای آنها، و از سوی دیگر شرکت سازنده سعی کرده با به کارگیری یک لنز ثابت در این محصولات ...

کیوان تفوق
نوشته شده توسط کیوان تفوق | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

یکی از دلایل اصلی موفقیت دوربین های محبوب GoPro باز می گردد به سبکی و قابلیت حمل بالای آنها، و از سوی دیگر شرکت سازنده سعی کرده با به کارگیری یک لنز ثابت در این محصولات کار عکاسان را ساده تر نموده و دردسر حمل قطعات اضافی توسط آنها را رفع و رجوع نماید.

اما اگر به دنبال محصولی مشابه دیوایس های یاد شده هستید و تا به امروز برای این نیاز پاسخی نیافته اید، دوربین E1 با قابلیت تعویض لنز احتمالاً توجه شما را به خودش جلب خواهد نمود.

در ادامه ی مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گمراه نشوید، E1 را GoPro نساخته؛ دوربین مذکور، متعلق به شرکتی است با نام Z. لنزهایش، تعویض می شوند، در ساختش از منیزیوم استفاده گشته و از سنسورهای تصویری میکرو چهار سوم پاناسونیک بهره می برد.

گفتنی است دارندگان لنزهای بدون آینه المپوس و پاناسونیک، می توانند خوشحال باشند، زیرا دوربین یاد شده با این لنزها سازگاری دارد. همین موضوع، باعث می شود پتانسیل زیادی برای E1 وجود داشته باشد. از جمله ضبط کردن ویدئو با لنزهای زاویه باز، لنزهای زوم و لنزهای fish-eye E1 و ... دستگاه یاد شده، توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K و نرخ 24 فریم بر ثانیه را نیز دارد.

این دوربین، همچنین دارای یک صفحه نمایش ال سی دی هم هست، اما یک اپلیکیشن اسمارت فون به شما اجازه می دهد که تصویر آن را روی موبایلتان هم ببینید.

انتظار می رود که این دستگاه در آذر ماه به بازار عرضه شود و بنا بر صحبت های عضو هیأت مدیره شرکت Z، قرار نیست E1 در رده اکشن-کم ها باشد.

در عوض، با نصب کردن آن روی جای ثابت، کاربر قادر می گردد اقدام به تصویر برداری حرفه ای و نیمه حرفه ای نماید و کنترل همه امور را از راه دور در دست داشته باشد.

یک ویژگی حائز اهمیت این دوربین نیز، توانایی ذخیره باتری برای چندین روز است. کمپانی سازنده در حالی که سیزده روز تا پایان کمپین کیک استارتر محصولش زمان باقی است، توانسته دویست و هشتاد و هفت هزار دلار جمع آوری نماید، در حالی که هدف اولیه تعیین شده توسط آنها، تنها 42000 دلار بوده است.

در ادامه تصاویری از این دوربین را می بینید:

z-e1-1

z-e1-2

z-e1-3

z-e1-4

z-e1-5

z-e1-6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی