ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قیمت کهکشانی های خود را ۱۰۰ یورو کاهش داد

هفته گذشته سامسونگ در نهایت گزارش خود از عملکرد مالی اش در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد؛ آماری که نتوانسته بود انتظارات را برآورده سازد و اذعان شد که فروش کهکشانی ها، از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

هفته گذشته سامسونگ در نهایت گزارش خود از عملکرد مالی اش در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد؛ آماری که نتوانسته بود انتظارات را برآورده سازد و اذعان شد که فروش کهکشانی ها، از حد انتظار پایین تر بوده است.

در همین راستا مدیران ارشد کمپانی کره ای عنوان نمودند که قصد کاهش قیمت پرچمداران خود را دارند. اکنون اما بالاخره این اتفاق روی داد و سامسونگ قیمت گلکسی اس ۶ و نمونه اج را با کاهشی ۱۰۰ یورویی رو به رو نمود.

کاربرانی که در انتظار کاهش قیمت همین تلفن های همراه بوده اند اکنون می توانند گلکسی اس ۶ را با مبلغی معادل با ۵۹۹ یورو و گلکسی اس ۶ اج را با قیمتی برابر با ۶۹۹ یورو خریداری نمایند. البته هر دو قیمت یاد شده صرفا مخصوص نمونه هایی با فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی هستند.

سامسونگ به شکل رسمی اعلام نموده که کاهش قیمت را در موبایل های مورد اشاره اعمال خواهد کرد اما در ساعات اخیر، صرفا فروشگاه رسمی این شرکت در کشور هلند این تعدیل قیمت را اجرایی نموده و دلیل اینکه این خبر را بر مبنای واحد پول یورو نوشته ایم نیز همین موضوع بوده است.

موبایل های سامسونگ معمولا در ماه های ابتدایی پس از عرضه شان، با کاهش قیمت سرسام آوری رو به رو می گردند و کهکشانی های جدید شرکت کره ای نیز از همین امر، مستثنی نبوده اند. از سوی دیگر البته یکی دیگر از دلایل این اقدام سامسونگ را می توان رونمایی و عرضه پیش از موعد نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • آرمین
    آرمین | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    سامسونگ تو اندروید بهترین برنده و این ثابت شدست از همه نظر 1-اشباع رنگ قابل کنترله تو 4 حالت تو تنظیمات 2-S6 وقتی اومد همین قیمت بود تو ایران گرون فروختن این اولین افت قیمتشه گوشی کالا که نیست به فکر قیمت فروشش باشی 3-ارزون کرده الان هوآوی که به ارزون بودن مشهوره بیچاره باشه بازارو از دست میده همه گوشیا ارزون میشه یه ذره فکر کنی بد نیست به نفع ماست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی