ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی موبایل Redmi Note 2 را 25 مرداد معرفی خواهد کرد

همان طور که گرمای تابستان به بالاترین حد خود رسیده، کمپانی های بزرگ موبایل هم در اوج فعالیت هایشان قرار دارند. ماه آگوست برای اکثر این شرکت ها به شدت شلوغ و البته مهم است. ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

همان طور که گرمای تابستان به بالاترین حد خود رسیده، کمپانی های بزرگ موبایل هم در اوج فعالیت هایشان قرار دارند. ماه آگوست برای اکثر این شرکت ها به شدت شلوغ و البته مهم است. شیائومی هم از این روند مستثنی نیست و در این ماه برنامه ریزی کرده تا از محصول جدیدش، فبلت Redmi Note 2‌ رونمایی کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گمانه زنی ها با صحبت های آقای تونی، مدیر بازاریای شیائومی به بالاترین حد خود رسید. تونی در حساب کاربری اش در Weibo (سرویس میکروبلاگینگ چینی) نوشته بود که زمانی تا معرفی دستگاه جدید شیائومی باقی نمانده و شهر بیجینگ در 25 مرداد ماه میزبان مراسم ویژه این شرکت خواهد بود. ونگ یانگ مدیر شرکت IHS Technology هم در پست دیگری این موضوع را تایید و اضافه کرد که این به معنی رونمایی از فبلت Redmi Note 2‌ خواهد بود.

گفتنی است که کمپانی چینی مورد بحث همیشه در روز 25 مرداد مراسمی را برگزار و در آن از گجت های زیادی پرده بر می دارد و ظاهرا امسال نیز این مراسم با معرفی موبایل Redmi Note 2‌ همراه خواهد شد.

ماه گذشته محصول مورد اشاره توسط آژانس چینی Tenna ( مجموعه ای که مجوز ارائه تلفن های همراه در چین را ارائه می کند ) تایید و ویژگی های فنی آن هم مشخص شد. این دستگاه با صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن تمام HD و پردازنده هشت هسته ای 2 گیگاهرتزی عرضه خواهد شد، هر چند که نوع چیپستش هنوز مشخص نیست.

Xiaomi-Redmi-Note-2-gets-certified-in-China

همچنین به نظر می رسد شاهد دو نسخه متفاوت از فبلت جدید شیائومی خواهیم بود. یکی با چیپست اسنپدراگون 615 همراه شده و دیگری از مدیاتک MT6795 نیرو خواهد گرفت. رم دو گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی (قابل افزایش) از دیگر ویژگی های این محصول هستند و باتری 3020 میلی آمپر ساعتی هم تا مدتی طولانی آن را آماده به کار نگه خواهد داشت. دوربین های جلو و عقب هم به ترتیب 5 و 13 مگاپیکسل خواهند بود.

در کنار فاش شدن این جزییات فنی، انتظار می رود که شیائومی MIUI 7 (رابط کاربری جدید شیائومی) را نیز معرفی کرده و در اختیار کاربرانش قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mehdi
    mehdi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    منم redmi note 4g دارم. نسبت به قیمتش خوب و روانه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی