ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عملیات دراکولا؛ نبرد با ربات های عظیم الجثه

دهه 90 میلادی و کنسول های بازی را به یاد دارید؟ زمانی که بازی سازان از رنگ های نئونی برای طراحی های گرافیکی شان استفاده می کردند و بازی های پر زرق و برقی می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

دهه 90 میلادی و کنسول های بازی را به یاد دارید؟ زمانی که بازی سازان از رنگ های نئونی برای طراحی های گرافیکی شان استفاده می کردند و بازی های پر زرق و برقی می ساختند که اوج گرافیک کنسول های آن دوران را نشان می داد.

هیچ وقت دیگر قرار نیست آرامش آن دوران را پیدا کنیم، یک گوشه از اتاق بنشینیم و در آرامشی که دیگر دست یافتن به آن امکان پذیر نیست به انجام بازی های خوش رنگ و لعاب بپردازیم. اما گاهی اوقات با یادآوری خاطرات گذشته می توان شیرینی لحظات را احساس کرد. عملیاد دراکولا شما را به همان دوران می برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برجسته ترین نکته ای که می توان در مورد Operation Dracual ذکر کرد، استفاده از رنگ های نئونی متنوع برای طراحی محیط، دشمنان، رابط کاربری و به طور کل هر چیزی که روی نمایشگر موبایل خود می بینید است. Operation Dracula را می توان حقیقتا سمفونی رنگ ها دانست و سایبر پانک دهه 80-90 میلادی را در آن به معنای واقعی کلمه درک کرد.

4

در این بازی 3 کاراکتر قابل بازی در اختیار شما قرار داده می شود (که البته پس از به پایان رساندن تعدادی از مراحل، یکی دیگر هم آزاد خواهد شد) و باید با این قهرمانان به نبرد با غول های مکانیکی عظیم الجثه مکانیکی و نیمه مکانیکی بروید که هیچ رحم و مروتی ندارد و با مخرب ترین سلاح ها به سوی شما نشانه گیری می کنند.

یکی دیگر از مولفه های موفقیت برای ساخت بازی در دهه 90 میلادی، به کار گیری موسیقی الکترونیک و هیجان انگیز بود. در Operation Dracula بیش از 30 قطعه جذاب که آدرنالین خون شما را تا حد امکان بالا می برند قرار داده شده. ریتم بالا، حین گیم پلی سریع و پر تنش بازی، شما را روی خط سیری قرار می دهد تا جرات کافی برای از میان برداشتن دشمنان پیدا کنید.

OPERATION DRACULA

OPERATION DRACULA

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 293 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یوتابایت
    یوتابایت | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    دهه نودیا
    :-*

مطالب پیشنهادی