ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحقیق موتورولا آمار و ارقام جالبی از رابطه انسان با تلفن های هوشمند را بیان می کند

موتورولا، شرکت آمریکایی، به تازگی نتایج بررسی جالبی را منتشر کرده که می خواهد عمق رابطه انسان و اسمارت فون ها را بسنجد. بررسی مذکور بر روی 7112 نفر که در هفت کشور مختلف جهان سکونت ...

کیوان تفوق
نوشته شده توسط کیوان تفوق | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

موتورولا، شرکت آمریکایی، به تازگی نتایج بررسی جالبی را منتشر کرده که می خواهد عمق رابطه انسان و اسمارت فون ها را بسنجد. بررسی مذکور بر روی 7112 نفر که در هفت کشور مختلف جهان سکونت داشته اند صورت گرفته و نتایج جالب و البته تکان دهنده ای را در پی داشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در چند سال اخیر، در هر جایی که می رویم، می بینیم مردم همیشه به صفحه نمایش های تلفن های هوشمندشان خیره هستند و بسیاری از آنها، با گذاشتن اسمارت فون خود در قاب های محافظ، از آنها مراقبت می کنند. اما ماجرا حتی پیشتر هم رفت، تا جایی که سازندگان، دیوایس های ضد آب هم ساختند تا بتوانیم از آنها در زیر دوش حمام و یا حتی حین شنا کردن استفاده کنیم.

اما رابطه میان یک فرد و تلفن همراهش تا کجا پیش می رود؟ بر اساس اعلام موتورولا، 60% از افراد، شب هنگام و در حالیکه اسمارت فون خود را در دست دارند به خواب می روند. 57% از کاربران نیز با موبایل به درون دستشویی می روند و به کار با آن می پردازند.

ضمنا اگر به تفکیک کشور به موضوع بنگریم، اکثریت چینی ها یا به عبارتی 67% آنها، حتی در دستشویی هم بی خیال موبایلشان نمی شوند.

در حالی که 17% مدعی گشته اند حتی زیر دوش هم تلفنشان را به همراه دارند، بیش از نصف، یعنی 54% مخاطبان گفته اند در یک آتش سوزی، پیش از هر کار دیگری اقدام به نجات دادن اسمارت فون خود خواهند نمود. دو نفر از هر پنج نفر هم می گویند چیزهایی را با تلفن همراهشان به اشتراک می گذارند که حتی بهترین دوستشان هم آنها را نمی داند.

علیرغم این نتایج، تنها 39% اذعان کرده اند که از تجربه ی کاربری دیوایسی که دارا هستند راضی اند و این نکته ایست که می بایست به جد مورد توجه کمپانی های فعال در این صنعت قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    چه جالب من کلا تو هیچ کدومشون نیستم.البته یه چیز بدی که دارم اینه که یه مدت قبل خواب با گوشی کار می کنم.اتاق فقط باید یاداور ارامش باشه.نباید موقع خواب با گوشی کار کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی