ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موسس وان پلاس تایید کرد: سومین موبایل در راه است

در ابتدای هفته گذشته، وان پلاس به شکل رسمی از دومین موبایل خود رونمایی به عمل آورد؛ موبایلی که اگرچه به همراه جدیدترین سخت افزارها به دست کاربران می رسد اما قیمتی دست کم یک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

در ابتدای هفته گذشته، وان پلاس به شکل رسمی از دومین موبایل خود رونمایی به عمل آورد؛ موبایلی که اگرچه به همراه جدیدترین سخت افزارها به دست کاربران می رسد اما قیمتی دست کم یک سوم کمتر از پرچمداران جهانی دارد.

روز گذشته Carl Pei، یکی از موسسان کمپانی مورد بحث با USA Today به مصاحبه نشسته و در خصوص تاسیس استارتاپ اش با این نشریه گفتگو کرده. وی البته در میان گفته هایش، خبرهای تازه ای داده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Carl Pei می گوید دو سال پیش اعضای اولیه تیم وان پلاس پیش از اینکه کار استارتاپ خود را آغاز کنند در یک رستوران همدیگر را ملاقات کرده و توجهشان به این موضوع جلب گشته که بیشتر مشتریان حاضر در رستوران، یک آیفون در دست دارند.

آنها تلاش می کنند تا درک نمایند که چرا آیفون تا این حد محبوب است و در نهایت به این نتیجه می رسند که هیچ شرکتی به اندازه اپل، به کیفیت محصول خود فکر نمی کند. از طرف دیگر، اپل برای آنچه در دستان کاربر نهایی قرار می دهد، اهمیت زیادی قائل است. همین بحث به این سوال کشیده شد: «کدام شرکت در رتبه دوم توجه ویژه به محصولاتش قرار دارد؟»

گروهی که دور هم جمع شده بودند، نتوانستند به یک پاسخ مشترک دست پیدا کنند. وان پلاس تاسیس شد تا بتواند مقامی همچون اپل در میان تولید کنندگان تلفن های هوشمند را از آن خود نماید.

Carl Pei در گفتگوی خود اذعان داشت که وان پلاس قصد ندارد موبایل هایی ارزان و بی ارزش را تولید کند، در واقع آنها به دلیل فروش مستقیم محصولات خود به کاربر و حذف واسطه ها، قادر گشته اند تا قیمت را پایین بکشند.

وی همچنین شایعه عرضه یک تلویزیون و همچنین محصولات مرتبط با پایش سلامتی را رد می کند و می گوید در سال جاری و قبل از پایان یافتن ۲۰۱۵، شاهد حضور تلفن همراه سوم این شرکت خواهیم بود. او البته در مورد مشخصات و جزییات موبایل سوم شرکتش سخنی به میان نمی آورد اما صرفا به گفتن این جمله بسنده می کند: «هر دو موبایل وان پلاس که در ۲۰۱۵ به دست کاربران می رسند آنقدر با کیفیت هستند که آنها به راحتی نمی توانند برای خرید و برتر دانستن هر یک به دیگری، به راحتی تصمیم بگیرند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    همه هدفشون اینه اپل بشن بدبخت اپل...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی