ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده ی جدید HTC با نام D728t در راه است

به نقل از گزارش های رسیده از کشور چین، امروز اطلاعات یک تلفن هوشمند دیگر متعلق به کمپانی HTC بر روی وبسایت سازمان TENAA قرار گرفته و منابع مختلف احتمال می دهند این دیوایس که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

به نقل از گزارش های رسیده از کشور چین، امروز اطلاعات یک تلفن هوشمند دیگر متعلق به کمپانی HTC بر روی وبسایت سازمان TENAA قرار گرفته و منابع مختلف احتمال می دهند این دیوایس که نام D728t را یدک می کشد، در سری Desire کمپانی سازنده اش جای داشته باشد و به عنوان یک محصول میان رده در آینده ای نزدیک رونمایی گردد.

آنطور که از شواهد بر می آید و اطلاعات مندرج نیز نشان می دهند، HTC با موبایل یاد شده قصد دارد بازارهایی همچون هند و چین را مورد هدف قرار دهد و گفتنیست در حالیکه D728t از فناروی 4G پشتیبانی به عمل می آورد قبلاً نمونه ای از آن با نام D728w نیز رویت شده بود که تنها به تکنولوژی ارتباطی 3G متکی بود. از جمله ویژگی های اصلی مشترک دو محصول نیز می توان به مجهز بودنشان به چیپست مدیاتک و اندروید ۵.۱ لالی لاپ اشاره نمود.

اما اجازه دهید به مشخصه های سخت افزاری موبایل جدید تایوانی ها بپردازیم. تلفن هوشمند مذکور نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع IPS و با رزولوشن ۷۲۰P دارد و قدرت خودش را نیز از چیپست هشت هسته ای MTK6753 مدیاتک با سرعت پردازشی ۱.۳ گیگاهرتز به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم می گیرد.

در پشت اسمارت فون مورد بحث دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی جای گرفته و بخش جلویی هم میزبان ماژولی با سنسور ۵ مگاپیکسلی است. اندروید ۵.۱، رابط کاربری سنس ۷ و پشتیبانی از 4G نیز از سایر مشخصه های D728t محسوب می شوند.

در مورد دیگر ویژگی های موبایل فوق الذکر و زمان عرضه اش اطلاعات چندانی در دسترس نیست و باید منتظر ماند تا با گذشت زمان این جزئیات مشخص گردند.

HTC-Desire-728t-KK

بد نیست یادآور شویم، HTC طی ماه های اخیر روزگار چندان خوشی را از نظر کسب درآمد و سود دهی پشت سر نگذاشته. تایوانی ها در طول یکی دو سال پیشین، بیشتر حواس شان معطوف تولید پرچمدارانی قدرتمند بوده ولی نتوانستند موفقیت بزرگی را در این رابطه به دست آورند.

اکنون و بر اساس اخباری که طی چند هفته ی گذشته شنیده ایم، به نظر می رسد آنها قصد دارند در جبهه های دیگری خود را تقویت نموده و تنوع محصولات شان در زمینه ی میان رده ها و موبایل های اقتصادی را نیز بیشتر کنند. حال باید دید این سیاست جدید خواهد توانست ایام را مجدداً به کام HTC نماید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza
    Reza | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    به نظرم گوشی های HTC.d 728 و HTC.d828w یکی از بهترین میان رده ها میشوند و من هم بی شک آن ها را جزو لیست گوشی بعدی خواهم کرد و در الویت قرار میدهم و در آخر من مطمئنم این دو گوشی آینده دار هستند
    (یعنی اگر بخرید لازم نیست سال بعد گوشی بخرید و گوشی های جدید تر موجب دلزدگی تان نمیشود)

  • ali
    ali | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    کپی انر شش...

  • foad.z2
    foad.z2 | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    در برابر میان رده های جدید سونی هیچی نیست

مطالب پیشنهادی