ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا نقشه های HERE را با قیمت ۳.۲ میلیارد دلار به خودروسازان آلمانی می فروشد

بر کسی پوشیده نیست که نوکیا در پی فروش نقشه های HERE بوده و تمایل دارد به طور کلی خود را از این تجارت خارج نماید. اگرچه اکنون گمانه زنی می شود که برخی خریداران ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۹

بر کسی پوشیده نیست که نوکیا در پی فروش نقشه های HERE بوده و تمایل دارد به طور کلی خود را از این تجارت خارج نماید. اگرچه اکنون گمانه زنی می شود که برخی خریداران کدام شرکت ها خواهند بود اما در ماه ژوئن خبر رسیده بود که شرکت های خودروساز آلمانی از جمله آئودی، BMW و Daimler به احتمال زیاد جز کاندیدهای اصلی برای این خرید بزرگ خواهند بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نقشه های HERE از نوکیا اکنون در پلتفرم های مختلف در دسترس هستند و روز گذشته گزارشی رسیده بود مبنی بر اینکه هر سه شرکت خودروساز یاد شده، تمایل دارند تا مبلغی برابر با ۳.۲ میلیارد دلار را برای سرویس نقشه های مورد بحث پرداخت نمایند.

نوکیا، HERE را به بهترین شکل توسعه داده و از آن به عنوان یکی از برترین سرویس های راه یابی در میان پلتفرم های موبایل یاد می شود. همین موضوع، می تواند توضیحی باشد که چرا در گذشته و زمانی که ابتدا سخن از فروش نقشه ها به میان آمد، می شد نام اپل و مایکروسافت را نیز در میان علاقه مندان به خریداری کردن این سرویس دید. از سایر علاقه مندان به نقشه های HERE می توان کمپانی Uber و غول چینی، Baidu را نام برد.

اکنون گفته می شود که خبر نهایی شدن این داد و ستد با شرکت های آلمانی خودروساز که در فوق به آنها اشاره کردیم، نهایتا تا فردا به شکل عمومی منتشر خواهد شد. در زمانه ی فعلی سازندگان برتر خودرو در جهان به دنبال توسعه اتومبیل های بدون راننده خود هستند و نقشه های توسعه یافته از طریق نوکیا می تواند به همین کمپانی ها یاری رساند تا تکنولوژی اتومبیل های خودران را به سطوح بالاتری کشانده و آنها را سریع تر توسعه دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    حالا که قراره بفروشتش، کاشکی خودرو سازا بخرنش.

  • Mostafaa Sarvari
    Mostafaa Sarvari | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    دقت کردین نوکیا ovi suite رو داده به opera :|

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    نقشه های HERE یکی از بهترین نقشه هایی که من به عمرم دیدم حالت آفلاینش تو ایران خیلی بدرد میخوره .

مطالب پیشنهادی