ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده از موبایل HTC Desire 728

ماه گذشته خبرهایی در مورد ساخت یک موبایل جدید توسط اچ تی سی به نام Desire 728 منتشر گردید. بلافاصه پس از آنکه نمونه ای از این تلفن هوشمند در اختیار سازمان TENAA چین قرار گرفت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

ماه گذشته خبرهایی در مورد ساخت یک موبایل جدید توسط اچ تی سی به نام Desire 728 منتشر گردید. بلافاصه پس از آنکه نمونه ای از این تلفن هوشمند در اختیار سازمان TENAA چین قرار گرفت تا مجوزهای قانونی برای حضور در بازار این کشور را دریافت کند، لیست مشخصات و خصوصیات طراحی آن به بیرون درز کرد و مشخص شد که موبایل مورد بحث به زودی به شکل رسمی معرفی می گردد.

دیزایر 728 هنوز هم که هنوز است معرفی نشده اما تعدادی عکس واقعی از آن منتشر شده که شمایی کلی از خصوصیات ظاهری دستگاه را در اختیارمان قرار می دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

آنطور که در تصاویر می بینید قسمت بالایی فریم جلویی این موبایل و همچنین حاشیه پایینی آن در قیاس با اکثر تلفن های هوشمند جدید عرضه شده از سوی این کمپانی تایوانی کوچک تر شده است و به همین خاطر می توان گفت که قد و قواره این موبایل کوتاه تر از عمده محصولات اچ تی سی خواهد بود.

علیرغم این تغییر اما، دستگاه از یک دوربین جلویی دوگانه و همچنین اسپیکرهای BoomSound بهره می برد که به نوبه خود بهبود قابل توجهی به حساب می آیند.

دیزایر 728 خصوصیات و امکاناتی در حد دستگاه های میان رده دارد که از آن جمله می توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 720p، چیپست 1.3 گیگاهرتزی  MT6753 مدیاتک، احتمالا دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی اشاره نمود.

دوربین جلویی این دستگاه 5 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی اش هم 16 مگاپیکسلی. همچنین یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی نیز تامین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده دارد. این موبایل از اندروید 5.1 بهره می برد که به رابط کاربری اختصاصی اچ تی سی به نام سنس 7 مزین گریده.

از ظاهر دستگاه می توان اینطور حدس زد که دیزایر 728 احتمالا از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. ابعاد بدنه این موبایل را هم با در نظر گرفتن تصاویر منشر شده می توان برابر با 157.9 در 77.8 در 7.87 میلیمتر و وزن آن را 180 گرم برآورد نمود.

با در نظر داشتن این اطلاعات و همچنین مشخصات لو رفته قبلی در مورد این موبایل می توان اینطور نتیجه گرفت که دیزایر 728 دستگاهی است که به احتمال بسیار زیاد صرفا برای بازار چین ساخته شده، با این همه، برخی تغییرات اعمال شده در طراحی آن می تواند تصویری کلی از محصولات آتی اچ تی سی را در نظرمان ترسیم کند.

HTC-Desire-728

HTC-Desire-728 (16)

HTC-Desire-728 (15)

HTC-Desire-728 (12)

HTC-Desire-728 (11)

HTC-Desire-728 (10)

HTC-Desire-728 (9)

HTC-Desire-728 (8)

HTC-Desire-728 (6)

HTC-Desire-728 (5)

HTC-Desire-728 (4)

HTC-Desire-728 (3)

HTC-Desire-728 (2)

HTC-Desire-728 (1)

Foxconn-AH-e1398422106417

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Rez@
    Rez@ | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    آقا این چیز خوب و معقولیه... htc برای برنده شدن تو میدون خیلی شانس داره اگه دست از تک روی برداری و چیزهای عامه پسند تولید بشه مثه سامسونگ و هو وای... یا سونی مثلا دوربیناشو خوب تر کنه مگه میان رده های سامسونگ، سلفی هاشو هم، یه بغضی مدل هاشو واسه سلفیش فلش بذاره با قیمت بیشتر.... حتی اگه شارژ دهی باتزی هاشو با صفحه نمایشون متناسب کنه عالیی عالییی رقبا نگاه کنه ببین اونا چطوریین... اینم واسه خودش یه ایراداتی رو رفع کنه تا محصولاش بهتر بشن... واقعا میتونه برند خوب و معتبری باشه.... هواوی رو نگاه کنید اعتبار شرکتش نصف htc نیست ولی خب ناامید نشسته و مدل های فوق العاده رو واسه رقابت داده بیرون که آدم شاخ درمیاره با این قیمت گوشی مثلا دوگیگ رم داره. خلاصه میتونه خیلی شرکت موفقی بشه

  • abbaskk67
    abbaskk67 | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    چین که خودش ترکونده با گوشیهای ازون اونوقت اچ تی سی میخواد اینو با چه قیمتی بده خدا میدونه خدایم اچ تی سی داره دستو پا میزنه اخه وقتی کیفیت صفحه به این پایینی تو دوربین 41 مگاپیکسل کن فایده نداره

  • زاخار
    زاخار | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    حاشیه هارو خیلی کم کرده ظاهرشم بد نیست و گوشی خوبی به نظر میاد
    دیروز رفتم نمایندگی و خیلی از گوشی ها رو تست کردم به نظرم خیلی هاشون نسبت به نسل گذشتشون حرف جدیدی برای گفتن نداشتن صفحه نمایش هایی که خیلی کیفیتشون بیشتر نشده پردازنده هایی که قدرت بیشترشون به چشم نمیاد امسال به جز بازی با اعداد چیز زیادی از بازار موبایل ندیدم

    • تایسون
      تایسون | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

      برا خرید پرچمدار عجله نکن چون گزینه خوبی تو بازار نیست و همه تکراری اند. منتظر ifa باش
      ولی اگه میانرده میخوای من m4 aqua را پیشنهاد میکنم. نسبت به قیمتش (حدود 900) گوشی خیلی خوبیه.

      • زاخار
        زاخار | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

        مشکل انتخاب نیست :))) مالیه
        گوشی میخوام بگیرم اما یکم پولی کمه منتظرم بشه 500 تومن یا M7 میگیرم یا Z1 یا نه صبر میکنم بیشتر شه ایپد بگیرم

  • تایسون
    تایسون | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    جالبه مدیاتک داره تو میانرده ها یواش یواش کوالکوم را کنار میزنه. چندتا حالت داره:
    یا قیمتاش اقتصادی تر و بهتره، یا کوالکوم فعلا نمیتونه به نیاز شرکتها پاسخ بده و توی بحرانه یا مدیاتک داره بهتر کار میکنه و چیپ هاش قدرتمند و بهینه تر ظاهر شدن!

مطالب پیشنهادی