ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکنون یاهو مالک وب سایت فعال در حوزه مد Polyvore است

خبر می رسد که یاهو باز هم دست به یک خرید بزرگ و بلندپروازانه دیگر زده است. شرکت یاد شده خبر داده که با مسئولین وب سایت Polyvore به توافق رسیده و به زودی این خرید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

خبر می رسد که یاهو باز هم دست به یک خرید بزرگ و بلندپروازانه دیگر زده است. شرکت یاد شده خبر داده که با مسئولین وب سایت Polyvore به توافق رسیده و به زودی این خرید را نیز نهایی خواهد کرد.

Polyvore یک سرویس برای طرفداران دنیای مد بوده که کاربران می توانند با مراجعه به آن، از جدیدترین مدل های لباس پرطرفدار اطلاع حاصل نمایند. این سرویس که اکنون در قالب یک وب سایت به فعالیت خود ادامه می دهد، در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اطلاعیه ی منتشر شده از سوی یاهو دربرگیرنده قیمت نیست اما آنطور که منابع نزدیک به این کمپانی خبر می دهند، هزینه ای قابل توجه را روی دست یاهو گذاشته است. Polyvore در زمان تاسیس توانسته بود سرمایه اولیه ۲۲ میلیون دلار را برای خود به دست آورد.

سیمون خلف، یکی از مدیران بلند پایه یاهو در رابطه با این داد و ستد اینگونه نظر می دهد: «یاهو یکی از پیشتازان عرصه تولید محتوای دیجیتالی است و از طرف دیگر Polyvore نیز تخصص بالایی در امر تجارت اینترنتی و دنیای مد دارد. ما بسیار خرسندیم که اکنون می توانیم اعلام کنیم Polyvore جزیی از تیم یاهو است.»

«جس لی» مدیر عامل Polyvore با ماریسا میر رابطه ای بسیار صمیمی دارد؛ در واقع خانم میر در سال های گذشته که یکی از مدیران ارشد گوگل به شمار می رفت، لی را به استخدام غول جستجو در آورد. سرویس Polyvore همچنین همکاری بسیار نزدیکی با Yahoo Style داشته است. دامنه همکاری ها در سال های اخیر به حدی بالا رفته بودند که در نهایت شرکت یاهو تصمیم گرفت Polyvore را به تصاحب خود درآورد.

در بیانیه رسمی کمپانی بزرگ مورد بحث آمده: «Polyvore به یاهو کمک خواهد کرد تا بتواند مجلات و محتوای رسانه ای خود را تقویت نماید. با همکاری یکدیگر، این دو شرکت تلاش خواهند کرد تا کسب و کارهای فعال در حوزه مد و همچنین تبلیغات آنها را هدایت کنند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    بچه ها ، داستان کلمه «مکتوب» که بعد از یاهو نوشته میشه ، چیه ؟

    • Chris
      Chris | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

      یاهوی عربیه که با ای پی ایران میاد

  • micro soft
    micro soft | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    اقا این چه وضعشه من گوشیم جی4هستش با هات اسپات وصل شدم گوشیم سرعت دانلود 17 ک ب!!!!!!!اونم با دانلود منیجر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی