ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با SparkBlocks آشنا شوید؛ اسپیکری ماژولار که تلاش می کند همه نیازهایتان را برآورده سازد

پس از تلفن های هوشمند ماژولار، اکنون کم کم نوبت به سایر گجت های الکتریکی می رسد تا با ماژول های متفاوت و آنگونه که کاربران می خواهند، توسعه پیدا کنند. اکنون استارتاپی به نام SparkBlocks، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

پس از تلفن های هوشمند ماژولار، اکنون کم کم نوبت به سایر گجت های الکتریکی می رسد تا با ماژول های متفاوت و آنگونه که کاربران می خواهند، توسعه پیدا کنند.

اکنون استارتاپی به نام SparkBlocks، می خواهد از طریق جذب سرمایه عمومی همین ایده را عملی کرده و یک اسپیکر قابل حمل و ماژولار را تولید نماید. در حالت ساده، مرکز اصلی دستگاه بدون ماژول های اضافه، می تواند تا ۴ ساعت به پخش موسیقی بپردازد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

خاصیت محصولات ماژولار این است که می توانید بخش هایی مختلف و قطعاتی که نیاز دارید را به آن اضافه نمایید. ماژول ها به طور عمومی SmartBlook نامیده می شوند و کاربر قادر است از میان آنها، موردی که مناسب خود می بیند را انتخاب نماید.

یکی از بهترین SmartBlook ها، ماژولی است که به اسپیکر قابل حمل شما متصل می گردد و به آن یک نمایشگر لمسی کوچک اضافه می کند. به وسیله ی همین نمایشگر، قادر هستید تا به تماس های تلفنی نیز پاسخ دهید و در این میان اپلیکیشنی که این استارتاپ توسعه داده برای همه پلتفرم ها موجود است. سایر ماژول ها شامل بخش هایی برای بالابردن کیفیت صوتی، شارژ موبایل (استفاده از باتری اسپیکر به عنوان یک پاور بانک)، گیره ای که بر دوچرخه متصل گشته و می تواند جاده را برایتان نورانی کند می شوند.

پروژه مورد بحث، اندکی بلندپروازانه به نظر می رسد و نکته دیگر اینکه چندان هم ارزان نیست. برای خرید هسته اصلی، باید مبلغی برابر با ۸۹ الی ۱۱۹ دلار را هزینه کنید و برای به دست آوردن همه ماژول ها در کنار دستگاه اصلی، این هزینه تا ۱۹۹ دلار افزایش پیدا می کند. حتی می توانید قطعه ای را خریداری کرده و به هسته اصلی اسپیکر متصل کنید که صدای ۵.۱ کانال و فراگیر را برایتان به ارمغان آورد که البته همین بخش، قیمتی برابر با ۱۳۰۰ دلار دارد. استارتاپ یاد شده خبر می دهد که محصولش در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی