ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوندا برای افزایش کارایی صندلی رباتیک خود دست به دامن توسعه دهندگان می شود

گسترده فعالیت های هوندا همواره فراتر از خودروسازی بوده است. این کمپانی علاوه بر کسب و کار خود در زمینه تولید ماشین و موتور سیکلت، دستی هم در زمینه ساخت وسایل نقلیه دریایی، ژنراتورها، ربات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

گسترده فعالیت های هوندا همواره فراتر از خودروسازی بوده است. این کمپانی علاوه بر کسب و کار خود در زمینه تولید ماشین و موتور سیکلت، دستی هم در زمینه ساخت وسایل نقلیه دریایی، ژنراتورها، ربات های عجیب و غریب و حتی هواپیما دارد.

با در نظر داشن همین مساله، کمتر کسی از شنیدن خبر معرفی سیستم سیار شخصی Uni-Cub در ماه می سال 2012 شگفت زده شد. از آن زمان به بعد، هوندا مرتبا این سیستم را بهینه سازی کرد تا آن را به دست مشتریان علاقمندش برساند، با این همه، باید بگوییم که Uni-Cub هنوز هم برای عرضه به فروشندگان و خرید از سوی مشتریان آماده نیست.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همین تاخیر چند ساله در پروسه ارائه این صندلی خودکار، این شرکت ژاپنی را بر آن داشت تا برای گسترش دادن موارد مصرف آن به غیر از حرکت دادن کاربران به بخش های مختلف یک موزه، دستش را برای دریافت کمک به سمت توسعه دهندگان دراز نماید و در همین راستا نیز اعلام کرده که در آینده API این محصول را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

API این وسیله قرار است که پاییز امسال از سوی استودیوی اختصاصی هوندا به نام Developer ارائه گردد و به لطف آن توسعه دهندگان علاقمند می توانند به صورت از راه دور، سرعت و جهت حرکت این وسیله را تحت کنترل خود درآورند.

این شرکت در مراسم افتتاحیه استودیوی توسعه و تحقیق خود در سیلیکون ولی نمونه ای از این دستگاه را به نمایش گذاشت که با استفاده از یک حسگر Leap Motion، ژست های حرکتی را دریافت کرده و آنها را دنبال می نمود.

نمایش بسیار جذابی بود با این همه توسعه دهندگان می توانستند با به کارگیری این صندلی در انجام اموری نظیر تورهای هدایت شونده (بدون نیازی به مداخله کاربر)، یا افزودن سطل به آن و استفاده از دستگاه برای تحویل مرسوله های درون سازمانی و یا جفت نمودن این صندلی با هدست های واقعیت مجازی و اجرای بازی های هیجان انگیز اتومبیل رانی فراگیر، آن را وارد سطح تازه ای نمایند.

Honda_unicub-testing

hondas-personal-mobility-devices-uni-cub

honda-uni-cub-beta-personal-mobility-device_2

The-Honda-UNI-CUB-Is-Cool-But-Could-Potentially-Be-Bad-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی