ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انگری بردز 2 با ده میلیون دانلود روی اندروید و iOS همچنان می تازد

چند ماه پیش، Rovio با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کرد و چیزی نمانده بود که با عرضه انگری بردزهای تکراری، به ورشکستگی نزدیک و نزدیک تر شود اما یک انگری بردز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

چند ماه پیش، Rovio با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کرد و چیزی نمانده بود که با عرضه انگری بردزهای تکراری، به ورشکستگی نزدیک و نزدیک تر شود اما یک انگری بردز شماره دار همه چیز را تغییر داد. انگری بردز جدید طی 12 ساعت یک میلیون بار دانلود شد و حالا ساعاتی پیش Rovio در توییتر خود اعلام نمود، میزان دانلود Angry Birds 2 از مرز 10 میلیون نیز گذشته.

رقم خیره کننده تر دیگری که منتشر شده، میزان دانلود کلی سری است. تا به حال 16 بازی تحت عنوان Angry Birds برای پلتفرم های مختلف منتشر شده اند و اگر تعداد دفعات دانلود همه این عناوین را روی هم بگذاریم، به رقم 3 میلیارد می رسیم (بدون احتساب Angry Birds 2 که صرفا برای اندروید و iOS منتشر شده).

نکته قابل تامل اینجاست که Rovio حال و روز خوشی را سپری نمی کرد و بخش هایی که باید سودی را روانه حساب های بانکی شرکت می کردند عملا زیان آور نیز بودند. اما اهداف بلند مدت Rovio کم کم در حال برآورده کردن نیازهای این شرکت بزرگ هستند.

فیلم انگری بردز که قرار است سال آینده به روی پرده نقره ای سینما برود، برخلاف انتظاری که می رود، گویا انیمیشنی با کیفیت و جذاب خواهد بود. جاش گد، یکی از صداگذاران این فیلم می گوید انیمیشن Angry Birds به طرز غیرقابل انتظاری هوشمندانه است، گونه ای که حتی خودش هم چنین چیزی را در ابتدا باور نداشت. اگر نگاهی به لیست صداگذاران آن داشته باشید متوجه می شوید که کار Rovio هنوز با پرندگان خشمگین تمام نشده و این تازه شروع راه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ashkan
    Ashkan | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    به نظر من تغییرهای خوبی کرده همین که تو بازی 5 تا جون بیشتر نداری. بازی رو خیلی جذاب کرده

مطالب پیشنهادی