ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توئیتر یک تب اخبار به اپلیکیشن موبایل خود اضافه خواهد کرد

بنابر گزارش BuzzFeed، به نظر می رسد که توئیتر قصد دارد به زودی به اپلیکیشن های موبایل خود یک برگه جدید برای دنبال کردن اخبار اضافه کند. توئیتر با تأیید این گزارش، خبر از ارائه این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

بنابر گزارش BuzzFeed، به نظر می رسد که توئیتر قصد دارد به زودی به اپلیکیشن های موبایل خود یک برگه جدید برای دنبال کردن اخبار اضافه کند. توئیتر با تأیید این گزارش، خبر از ارائه این قابلیت در نسخه های اندروید و iOS اپلیکیشن خود داده است.

در اسکرین شات های منتشر شده از اپ iOS توئیتر آیکن اخبار را در قسمت پایین صفحه و درست میان آیکن اعلان ها و پیام ها مشاهده می کنیم. یکی از مقامات توئیتر در این مورد می گوید: "ما در عین کشف راه های جدید برای ارائه بهترین محتوا به کاربران، مشغول آزمایش پیگیری اخبار در نسخه های iOS و اندروید توئیتر هستیم."

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

وقتی روی برگه اخبار کلیک می کنید، اخبار داغ روز از منابع معتبر خبری همچون CBS News و نیویورک تایمز برای شما به نمایش در می آید. با کلیک روی هر خبر، صفحه دیگری باز می شود که در آن می توانید مقدمه خبر به همراه توئیت های مرتبط به آن را بخوانید و در صورت تمایل به مطالعه مطلب کامل، روی لینک منبع خبری کلیک کنید.

برگه اخبار از لحاظ عملکرد تفاوت چندانی با برگه Discover فعلی توئیتر ندارد، با این حال به طور اختصاصی برای دسترسی به جدیدترین اخبار طراحی شده. در کنار این موضوع، توئیتر روی یک فید جدید با عنوان Project Lightning هم کار می کند که به کاربران اجازه می دهد تا در کنار افراد، بتوانند به دنبال کردن رویدادها نیز بپردازند.

هنوز مشخص نیست که تا چه زمانی باید منتظر این قابلیت جدید بمانیم، اما در حال حاضر شهروندان ژاپنی تنها افرادی هستند که به این قابلیت در گجت های اندرویدی و آیفون و آیپد دسترسی دارند. توئیتر هنوز در مورد ارائه این قابلیت برای دیگر کشورها صحبتی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • seyedjavad
    seyedjavad | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    اپلیکشن موبایل یک

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    اگر اخبار رو بتونه عالی پوشش بده و از طرف سایت های خبر ساپورت بشه عالیه دیگه لازم نیست تویبتر سایت هارو دنبال کنی

مطالب پیشنهادی