ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسابقات جهانی دوتا 2 با مبلغ جایزه 18 میلیون دلاری آغاز شد

تب و تاب بازی های آنلاین روز به روز فراگیرتر می شود و حالا با شروع رسمی بخش اصلی مسابقات The International 2015، بزرگ ترین رویداد ورزش الکترونیکی جهان در حال برگذاری است. رویدادی که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

تب و تاب بازی های آنلاین روز به روز فراگیرتر می شود و حالا با شروع رسمی بخش اصلی مسابقات The International 2015، بزرگ ترین رویداد ورزش الکترونیکی جهان در حال برگذاری است. رویدادی که طی آن، تیم برتر مسابقات بخش اعظمی از مبلغ کل 18 میلیون دلار را از آن خود خواهد کرد.

تیم هایی نظیر Na'Vi ،Newbee ،Fnatic و iG توانسته اند به رده بندی اصلی مسابقات راه پیدا کرده و کار را از شب گذشته شروع کنند. پیش بینی برنده امسال واقعا دشوار خواهد بود اما اگر مشتاق به تماشای بازی ها هستید، کانال رسمی یوتوب The International پیوسته در حال نمایش و تفسیر بازی ها است.

چند ماه پیش، زمانی که Valve، سازنده بازی Dota 2 و برگزار کننده مسابقات، بلیط TI 2015 را به فروش گذاشت، در عرض چند دقیقه تمامی بلیط ها فروخته شدند. در هر صورت Key Arena در سیاتل آمریکا (محل برگزاری مسابقات) طی این چند روز پر از هواداران مشتاقی خواهد بود که به تماشای نبرد تیم های محبوب شان می روند.

International امسال، پنجمین مسابقه سالانه Valve خواهد بود و از تاریخ 3 تا 8 آگوست ادامه خواهد یافت. مسابقات نهایی در بیش از 400 سینما در سراسر ایالات متحده به نمایش گذاشته می شود که این مسئله نشان از اهمیت ورزش های الکترونیکی برای این کشور دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • امیر حسین
    امیر حسین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    sercret kheyli khobe :D va man ta eomr daram divone wow va dota 2 am kheyli badam miyad ke dota1 ro be dota 2 tarjih midan :| #$#@

  • mm98
    mm98 | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    با edge یوتیوب برام باز میشه :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی