ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ گرایند اصفهان در تاریخ ۱۸ مرداد برگزار خواهد شد

یک کسب و کار نو پا در راه رسیدن به موفقیت، چالش های بسیاری را پشت سر می گذارد. مدیران استارتاپ ها برای آنکه مجموعه تحت هدایتشان را به ساحل آرامش برسانند، زمان بسیار زیادی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۲

یک کسب و کار نو پا در راه رسیدن به موفقیت، چالش های بسیاری را پشت سر می گذارد. مدیران استارتاپ ها برای آنکه مجموعه تحت هدایتشان را به ساحل آرامش برسانند، زمان بسیار زیادی را به کارشان اختصاص می دهند و در ساعات مختلف شبانه روز با مشکلات بی شماری دست و پنجه نرم می کنند.

فشار کاری استارتاپ ها می تواند کمر شکن باشد. عدم آمادگی ذهنی نسبت به آنچه که در انتظارتان است، ممکن است شما را با موجی از مشکلات مواجه سازد؛ موجی که در نهایت می تواند کسب و کارتان را در خود غرق نماید.

بر همین اساس شنیدن داستان شکل گیری استارتاپ های دیگر، می تواند برای آن هایی که می خواهند کسب و کار خود را راه بیندازند، نکات مهمی را در بر داشته باشد. تجربیاتی که مدیران استارتاپ ها در مسیر خود به دست آورده اند، بی شک از ارزش بسیاری برخوردار است و انتقال آن ها به دیگران، می تواند راه را برای نسل بعدی هموار تر نماید.

با در نظر گرفتن این موضوعات، در سال ۲۰۱۰ فعالان حوزه استارتاپ در مانتین ویو، رویدادی را با نام «استارتاپ گرایند» پایه گذاری کردند. در استارتاپ گرایند مدیران استارتاپ ها به بیان تجربیات خود می پردازند و سعی می کنند تا به سؤالات علاقه مندان پاسخ دهند.

استارتاپ گرایند علاوه بر این موضوع، به خاطر قشر خاص افرادی که در آن حضور پیدا می کنند، محلی مناسب برای شبکه سازی و ارتباط برقرار کردن با فعالان حوزه تکنولوژی به شمار می رود؛ و دقیقا همین موضوع است که بر جذابیت های این رویداد می افزاید.

استارتاپ گرایند هم اکنون در کشور های بسیاری برگزار می گردد و چند سالی می شود که در شهر های مختلف ایران نیز، از علاقه مندان میزبانی به عمل می آورد. نشست بعدی این رویداد بین المللی، در تاریخ ۱۸ مرداد ماه در اصفهان برگزار می شود و مانی قاسمی از دیجیاتو، به عنوان مهمان در آن حضور خواهد داشت.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جزییات رویداد، می توانید به سایت مخصوص آن مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد طاهریان
    محمد طاهریان | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    سلام لطفا اطلاعات خریدوفروش که می توانیم کمک بکیرم را راهنمای کنید طاهریان

  • احمدM2
    احمدM2 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    به به اقای قاسمی هم به عنوان مهمان ویژه تشریف میارند
    سعادت و فرصتی باشه حتما برای دیدنشون میرم
    عاشق این مدل همایشام ارزش وقت صرف کردنو داره واقعا

مطالب پیشنهادی