ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تصمیم دارد «سیری» را به منشی شما تبدیل کند

وب سایت Business Insider گزارش می دهد که اپل، برنامه های ویژه ای برای دستیار دیجیتالی خود به نام «سیری» دارد و می خواهد دامنه فعالیت هایش را تا حد ممکن گسترش دهد. بر اساس همین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

وب سایت Business Insider گزارش می دهد که اپل، برنامه های ویژه ای برای دستیار دیجیتالی خود به نام «سیری» دارد و می خواهد دامنه فعالیت هایش را تا حد ممکن گسترش دهد. بر اساس همین گزارش، گفته شده که سیری در آینده قادر خواهد بود تا به تماس های تلفنی شما پاسخ دهد و آنها را در قالب متن نیز ذخیره نماید.

گفته می شود که خود اپل نام این قابلیت را iCloud Voicemail گذاشته و از لحاظ کارکرد نیز شباهت زیادی بین سرویس شایع شده و سرویس فعلی visual voicemail وجود دارد. تنها تفاوت البته در آن است که وقتی تلفن خود را بر می دارید و به سراغ پیام های از دست رفته می روید، سیری کنترل را به دست گرفته و به شما کمک می کند تا به شکلی راحت تر، آنها را مدیریت نمایید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قابلیت مورد بحث به درخواست شما، می تواند اجازه دهد که به برخی از مخاطبین خود اجازه دهید تا موقعیت مکانیتان را نیز ببینند تا متوجه گردند که چرا قادر نیستید پاسخگوی تماس دریافتی خود باشید.

پس از دریافت پیام صوتی از طریق سیری، مکالمه به سرورهای اپل منتقل گشته و سپس به متن تبدیل می گردد.

در مرحله فعلی کاملا مشخصا نیست که سرویس تبدیل گفتار به متن چگونه کار خواهد کرد؛ اینکه همانند تشخیص گفتار سیری خواهد بود یا نیازمند همکاری اپراتورهاست.

در حال حاضر سرویس visual voicemail از اپل که می تواند یک نسخه از پیام ها را در آی کلاود کاربر ذخیره کند، صرفا با برخی از اپراتورها هماهنگ و قابل استفاده است. بر همین اساس، رایگان بودن سرویس تازه نیز به شکل کامل زیر سوال بوده و شاید در این میان خود اپل و یا اپراتورها اقدام به دریافت هزینه از کاربران نمایند.

صندوق صوتی و یا voicemail، حتی در کشورهای پیشرفته نیز آنچنان که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفت اما اپل قادر گشت پس از معرفی آیفون در سال ۲۰۰۷ و توسعه قابلیتی به نام visual voicemail یا صندوق پیام صوتی بصری، اندکی شرایط را تغییر دهد. اکنون گزارش می شود که کارمندان اپل به شکل داخلی در حال آزمایش قابلیت مورد بحث هستند و در صورتی که مراحل توسعه طبق برنامه ریزی پیش روند، باید تا سال آینده و عرضه iOS 10 برای حضورش در میان کاربران صبر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • R3D R4N9ER
    R3D R4N9ER | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    اینجوری خیلی خوب میشه برای من که کلا حال و حوصله ی حرف زدن ندارم.طرف پیام میزاره من تکستشو میخونم.هرچند مسلما زبان فارسی رو شامل نمیشه. :)
    دوستان یک سوال الان که کورتانا برای اندروید عرضه بشه (رسمی ) آیا میشه روی بلک بری هم استفادش کرد؟یا گوگل نو؟تو آمازون اپ استور هست؟

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

      بلک بری فایل های apkرو میتونه اجرا کنه پس فکر نکنم مشکلی باشه.
      ..........
      اون تنظیمات کیبورد که گفتی پیدا نکردم.دقیقا کجاست?

      • Divan Greedy (Bleed Blue)
        Divan Greedy (Bleed Blue) | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

        devices > typing گزینه اول

      • R3D R4N9ER
        R3D R4N9ER | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

        آموزش تصویری : :)
        1)
        http://s3.picofile.com/file/8204153234/Screenshot_10_.png
        2)
        http://s6.picofile.com/file/8204153268/Screenshot_11_.png
        3)
        http://s6.picofile.com/file/8204153276/Screenshot_12_.png
        اون Misplaced Word رو خاموش کن.

مطالب پیشنهادی