ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Gunjack، بازی جدید هدست های واقعیت مجازی آشنا شوید

سازندگان بازی EVE Online همزمان با ظهور تکنولوژی واقعیت مجازی حرف های بسیاری برای گفتن دارند و حالا از هر زمان دیگری پر کارتر شده اند. استودیو CCP که عمدتا به واسطه طراحی سری EVE، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

سازندگان بازی EVE Online همزمان با ظهور تکنولوژی واقعیت مجازی حرف های بسیاری برای گفتن دارند و حالا از هر زمان دیگری پر کارتر شده اند. استودیو CCP که عمدتا به واسطه طراحی سری EVE، شبیه ساز نبردهای فضایی شهرت دارد، حالا از بازی جدیدی تحت عنوان Gunjack رونمایی کرد.

برخلاف تصور و عناوین پیشین، Gunjack قرار نیست شبیه ساز کاملی همچون EVE Online باشد و بازیکنان را در فضای بزرگی قرار دهد که با یکدیگر تعامل یا نبرد داشته باشند. البته وقایع Gunjack در همان دنیایی رخ می دهد که CCP پیش از این برای EVE Online و DUST 514 طراحی کرده بود.

Gunjack یک تجربه سرگرم کننده و ساده از نبردهای فضایی را ارائه خواهد داد. اگر شبیه سازهای فضایی را بازی کرده باشید حتما می دانید که چقدر این عناوین جدی هستند اما در Gunjack، هسته ی سرگرمی حفظ و حاشیه ها زدوده شده تا هر تازه واردی بتواند از آن لذت ببرد.

نباید فراموش کرد که این عنوان برای هدست های واقعیت مجازی طراحی می شود که یک تجربه کاملا جدید خواهد بود. گفته شده که Gunjack توسط موتور گرافیکی آنریل انجین 4 ساخته خواهد شد و از همان ابتدای ساخت، تمامی محتوا براساس واقعیت مجازی بوده. بنابراین باید انتظار کیفیتی بالا از آن داشته باشیم. در زیر می توانید تریلر رونمایی از بازی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • suzan
    suzan | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    رضا مریداوی موسس شرکت ارتباطات فناوری ایرانیان اروند دیمو و خانم او نیلوفر والی فرهاد مدیرعامل این شرکت در سال 94 اعلام ورشکستگی کردند. این شرکت با بدهی های میلیاردی به نهاد های دولتی، خصوصی و مطالبات افراد، حقوق عقب افتاده و بیمه های رد نشده پرسنل نتوانست سال 94 با موفقیت شروع کند و اعلام و رشکستگی کرد.

    محصولات بی کیفیت، که سالمش خراب بود نارضایاتی مشتریان، در فروش و خدمات پس از فروش که همیشه به همراه داشت یکی از عوامل مهم اصلی ورشکتسگی dimo بود.

  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...
    BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ... | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    اینده صنعت گیم از ان هد ست های واقعیت مجازیه . نمیتونم صبر کنم تا مورفیوس به بازار بیاد . به اندازه خود کنسول هیجان انگیزه

مطالب پیشنهادی