ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Vibe X3 از لنوو در پایگاه داده GFXBench رویت شد

کمی قبل و در ابتدای سال جاری میلادی شنیده می شد که لنوو مشغول کار بر روی اسمارت فونی جدید است و قصد دارد آن را جانشین Vibe X2 نماید، ضمناً این صحبت نیز وجود داشت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

کمی قبل و در ابتدای سال جاری میلادی شنیده می شد که لنوو مشغول کار بر روی اسمارت فونی جدید است و قصد دارد آن را جانشین Vibe X2 نماید، ضمناً این صحبت نیز وجود داشت که دیوایس مورد بحث دارای طراحی چند لایه خواهد بود.

اگر به خاطر داشته باشید Vibe X2 در سپتامبر ۲۰۱۴ و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA رونمایی شد و از آنجایی که زمان برگزاری مجدد نمایشگاه مذکور نزدیک است، به بیرون درز یافتن اطلاعات مدل جدیدتر امر عجیبی محسوب نمی گردد؛ اتفاقی که دقیقاً امروز رخ داده و سبب گشته تا در مورد موبایل لنوو Vibe X3 بیشتر بدانیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Vibe X3 که بر روی پایگاه داده بنچ مارک GFXBench حضور یافته، دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود و از چیپست شش هسته ای و ۱.۸ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۳ گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصه های این محصول نیز می توان به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی (به همراه فلش دوگانه LED)، دوربین جلویی هفت مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، اندروید ۵.۱.۱ (به همراه رابط کاربری Vibe UI) و پشتیبانی از فناوری ارتباطی LTE اشاره کرد.

گفتنیست در ماه فوریه شایعه ای به رسانه ها راه پیدا نمود که اظهار می داشت موبایل مذکور به اسپیکرهایی قدرتمند و دوگانه در بخش جلویی مجهز شده و به کمک نرم افزار ویژه Hi-Fi 3.0 تجربه موسیقایی منحصر به فردی را ارائه خواهد داد. اطلاعاتی که امروز لو رفته اند این موضوع را نه رد و نه تائید کرده اند و لذا هنوز نمی توانیم در مورد قطعی بودنش اظهار نظر کنیم.

باید منتظر و ماند دید در هنگام برگزاری IFA 2015 اسمارت فون Vibe X3 چه موارد دیگری را برای شگفت زده کردنمان به همراه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • چیکسو
    چیکسو | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    http://www.zoomit.ir/11105
    از سایت همسایه است امیدوارم کمکتون کنه

  • مجید سعادت
    مجید سعادت | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان. میشه یه راهنمایی کنید. برای شارژ اولیه گوشی بهترین راه چیه؟! گوشی htc 626G+ . تو سایت اچ تی سی گفته گوشی رو روشن نکنید و همونجا به شارژ بزنین. اما از هرکی میپرسم میگه شارژ اولیه تموم و بعدش 6 تا 8 ساعت تو شارژ باشه

    • چیکسو
      چیکسو | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

      http://www.zoomit.ir/11105
      از سایت همسایه است امیدوارم کمکتون کنه

مطالب پیشنهادی