ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس PlayStation Now برای پلی استیشن ویتا و پلی استیشن تی وی عرضه می شود

سرویس PlayStation Now که پس از خرید Gaikai توسط سونی جان گرفت و برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 در دسترس بود، حالا قرار است روی دو پلتفرم پلی استیشن ویتا و پلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

سرویس PlayStation Now که پس از خرید Gaikai توسط سونی جان گرفت و برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 در دسترس بود، حالا قرار است روی دو پلتفرم پلی استیشن ویتا و پلی استیشن تی وی نیز عرضه شود. ورژن بتای عمومی از اکتبر سال گذشته در دسترس بود اما حالا نوبت به عرضه رسمی رسیده است.

این سرویس که به Netflix گیمرها شهرت یافته، در واقع مجموعه ای از بازی های خانواده پلی استیشن را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بدون در اختیار داشتن آن کنسول و به وسیله اینترنتی قدرتمند به اجرای بازی بپردازد. به این صورت که اگر پلی استیشن 4 دارید و می خواهید یادی از دوران کودکی کنید، لازم نیست حتما یک پلی استیشن وان بخرید، PS Now این جای خالی را پر می کند.

از ابتدای عرضه در حالت بتای غیر عمومی تاکنون، PlayStation Now تغییرات بسیاری کرده و حالا اگر اینترنت کافی در اختیار داشته باشید، می توانید با مبلغ 19.99 دلار، حساب کاربری یک ماهه ای دریافت کنید. اما اگر نسبت به سرعت اینترنت خود شکاک هستید، دوره 7 روزه رایگان برای شما در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر و با وجود اضافه شدن 5 بازی جدید به مجموعه، سونی 125 بازی را تحت سرویس PlayStation Now به کاربران ارائه می دهد. God of War 3 یکی از جدید ترین این عناوین است اما به شما توصیه می کنیم اگر پلی استیشن 4 دارید، حتما ورژن بازسازی شده را خریداری نمایید و از بهترین گرافیک ممکن نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Saeed-nz
    Saeed-nz | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    با تمام احترام دیوان جان بهت میگم که یه ترول که همیشه تو سایتای تکنولوژی وله و همش دروغ و بزرگنمایی و خودنمایی میکنه بیشتر نیستی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی