ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هارد درایو دو ترابایتی Seagate به زودی برای کنسول های مایکروسافت عرضه خواهد شد

ذخیره سازی بازی های دیجیتالی به یکی از بزرگترین مشکلات برای دارندگان کنسول های کنونی بدل شده. به همین منظور، هر دو کمپانی سونی و مایکروسافت، با ارتقا بخشیدن هارد درایو کنسول های خانگی خود ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

ذخیره سازی بازی های دیجیتالی به یکی از بزرگترین مشکلات برای دارندگان کنسول های کنونی بدل شده. به همین منظور، هر دو کمپانی سونی و مایکروسافت، با ارتقا بخشیدن هارد درایو کنسول های خانگی خود از 500 گیگابایت به یک ترابایت، به منظور رفع این مشکل اقدام کرده اند.

اگر از آن دسته از گیمرهایی هستید که در خرید اکس باکس وان عجله کرده اید و به دلیل داشتن ورژن 500 گیگابایتی آن با مشکل کمبود فضای مورد نیاز برای نصب بازی ها دست و پنجه نرم می کنید، نیازی به تعویض کنسول های خود ندارید.

کمپانی Seagate هارد درایو 2 ترابایتی جدیدی را به منظور رفع این مشکل طراحی کرده که می توانید از آن برای هر دو کنسول اکس باکس وان و اکس باکس 360 استفاده کنید. امروز در نمایشگاه گیمزکام اعلام شد که این هارد درایو، قیمت 109.99 دلاری را برای خریداران خود به همراه دارد.

این هارد درایو که با طراحی زیبا و سبز رنگ خود، متناسب با کنسول مایکروسافت طراحی شده، دارای پورت USB 3.0 بوده و می توانید با وصل کردن آن از طریق این پورت به کنسول، حجم مورد نیاز برای نصب بازی ها را به دست آوردید. این درایو مخصوص ذخیره سازی بازی، ماه آینده برای اکس باکس 360 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • mm98
    mm98 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    ssd با حجم 512 قیمتی حدود ۸۰۰ داره که سرعتش حداقل ۵ برابر میشه.و زمان نصب و لود رو به شدت ککاهش میده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی