ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گیمرها در رویداد Summer Games Done Quick، مبلغ 1.2 میلیون دلار برای خیریه جمع آوری کردند

اگر به یاد داشته باشید، از رویداد سالانه ی Summer Games Done Quick و شیوه خاص آن ها برای جمع آوری سرمایه به هدف کمک رسانی به خیریه ها گفتیم. طی این رویداد، گیمرها دور ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

اگر به یاد داشته باشید، از رویداد سالانه ی Summer Games Done Quick و شیوه خاص آن ها برای جمع آوری سرمایه به هدف کمک رسانی به خیریه ها گفتیم. طی این رویداد، گیمرها دور هم جمع می شوند و با تمرین قبلی، بازی ها را در کمترین زمان ممکن به اتمام می رسانند.

مبلغ کلی حاصله برای سازمان «دکترهای بدون مرز» رقمی در حدود یک میلیون و 230 هزار دلار بود که البته بنا به گفته Games Done Quick، این میزان طی چند روز آینده ممکن است تغییراتی به همراه داشته باشد.

Summer Games Done Quick امسال در ایالت مینسوتا رخ داد و بازیکنان با مهارتی گرد هم آمدند تا با وسیله دانش و توانایی خود نمایشی جهانی ارائه دهند. صدها هزار نفر طی چند روز گذشته از طریق کانال های توییچ و یوتوب این رویداد را دنبال کردند.

اگر از بعد معنوی این ماجرا فاصله بگیریم، می توانیم در مورد مهارت فوق العاده بالای بازیکنان نیز سخن بگوییم، مهارتی که سبب می شود بتوانند بازی های سخت و طاقت فرسایی چون Bloodborne را تنها طی چند ساعت به پایان برسانند. شما هم می توانید یک بازی بلند را تنها در عرض 2-3 ساعت تمام کنید؟ امتحان اش ضرر ندارد، شاید شما هم بتوانید سال آینده در این رویداد حاضر باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی