ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدید از نوت 5 که حذف برخی امکانات از بدنه آن را تایید می کنند

اگر امیدوار بودید که گلکسی نوت 5 سامسونگ همراه با باتری قابل تعویض و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی عرضه گردد احتمالا با دیدن تصاویر منتشر شده جدید از این محصول، دچار ناامیدی خواهید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

اگر امیدوار بودید که گلکسی نوت 5 سامسونگ همراه با باتری قابل تعویض و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی عرضه گردد احتمالا با دیدن تصاویر منتشر شده جدید از این محصول، دچار ناامیدی خواهید شد.

سری نوت سامسونگ از لحاظ خصوصیات و ظاهر شباهت های زیادی با تلفن های هوشمند سری گلکسی آن دارند و حالا ظاهرا نوت 5 نیز از پرچمداران امسال این کمپانی کره ای، یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج پیروی کرده و فاقد باتری قابل تعویض و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همه اطلاعات منتشر شده قبلی در رابطه با گلکسی نوت 5 نیز متاسفانه این مساله را تایید می کنند. در واقع به محض آنکه گلکسی اس در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی گردید، این تصور در ذهن همگان شکل گرفت که نوت جدید نیز از لحاظ خصوصیات پیرو سبک آن خواهد بود.

این خبر ناامیدی بسیاری از جمله کاربران حرفه ای را به دنبال داشت و نمی دانستند که چرا سامسونگ امکانات مهمی چون باتری قابل تعویض و افزایش ظرفیت ذخیره سازی را به خاطر بهبود طراحی محصول پرطرفدار خود فدا کرده.

امروز نیز تصاویر تازه ای در اختیار سایت Droid Life قرار گرفت که اخبار و شایعات قبلی را تایید می کند. دستگاهی که در تصویر می بینید ظاهرا همان نوت 5 است که قسمت پشت آن شکلی خمیده به خود گرفته.

فبلت در حال کار کردن است و از لحاظ ظاهری نیز شباهت زیادی به گلکسی اس 6 دارد و شاید اصلی ترین تفاوت آن نمایشگر بزرگ ترش باشد.

منبع انتشار دهنده این عکس ها، همچنین اطلاعاتی را نیز در  اختیار سایت مذکور قرار داده که ظاهرا صحت دارند؛ برای نمونه گفته شده که این فبلت از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی همراه با 4 گیگابایت رم بهره می برد که با شایعات منتشر شده قبلی کاملا همخوانی دارد.

هیچگونه درگاه کارت حافظه میکرو اس دی روی بدنه این موبایل دیده نمی شود، با این همه، دستگاه در قالب نسخه های 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد تا پاسخگوی نیاز طیف گسترده ای از کاربران باشد و به علاوه، پیش بینی شده که در مراسم رونمایی هفته آینده سامسونگ معرفی شود.

شاید تصمیم سامسونگ در حذف امکانات یاد شده برای باریک تر کردن بدنه این فبلت از جهاتی درست باشد اما کاربران سری نوت که به داشتن این گزینه ها عادت داشته اند احتمالا چندان هم از این تصمیم خرسند نخواهند شد.

The-Samsung-Galaxy-Note-5-in-hand

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • علی
    علی | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    به نظر میاد درگاه مادون قرمز هم نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی