ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل می گوید تصمیمی برای تبدیل شدن به یک اپراتور مجازی ندارد

روز گذشته خبری را به نقل از بیزنس اینسایدر برایتان منتشر کردیم که نشان می داد اپل تلاش دارد فعالیتش را به عنوان یک اپراتور مجازی نیز آغاز نماید و حتی تست سرویس بیسیم خود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

روز گذشته خبری را به نقل از بیزنس اینسایدر برایتان منتشر کردیم که نشان می داد اپل تلاش دارد فعالیتش را به عنوان یک اپراتور مجازی نیز آغاز نماید و حتی تست سرویس بیسیم خود را هم آغاز کرده.

حالا اما این کمپانی در مقام رد خبر دیروز برآمده و به شبکه CNBC گفته است که در حال حاضر هیچگونه برنامه ای برای تبدیل شدن به یک اپراتور مجازی را ندارد (گفتنی است که اپراتور مجازی به شرکت هایی گفته می شود که سرویس موبایل خود را روی شبکه اپراتورهای دیگر ارائه می کنند و در اصل زیرساخت های لازم برای این منظور را از کمپانی های فعال در این حوزه قرض می گیرند).

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این گفته، خبر منتشر شده از سوی بیزنس اینسایدر در مورد آغاز مرحله تست این سرویس در خاک آمریکا و نهایی کردن توافقات برای ارائه آن به قاره اروپا را نقض می کند.

در آن گزارش آمده بود که سرویس MVNO (اپراتور مجازی) اپل تا 5 سال آینده راه اندازی نخواهد شد اما واکنش امروز اهالی کوپرتینو نشان داد که این مساله به هیچ وجه صحت ندارد و اصلا قرار نیست که چنین اتفاقی رخ دهد چراکه اگر اینطور بود، حداقل واکنش این شرکت سکوت بود نه رد اساس خبر.

ناگفته نماند که استیو جابز مرحوم بنیانگذار اپل زمانی علاقمندی اش را به راه اندازی یک سرویس موبایلی با برند اپل مطرح کرده بود و گفته می شد که قرار است پیش از معرفی آیفون به بهره برداری برسد اما در نهایت شرکت مذکور اعلام داشت که این کار عملی نیست و در عوض از سال 2007 میلادی و همزمان با رونمایی از آیفون ترجیح داد که به همان اپراتورهای سنتی نظیر At&T وابسته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    خيلي دوست داشتم اپل تو اين زمينه هم مثل بقيه زمينه ها مستقل ميشد ولي نشد كه بشه ديگه!
    بي طرفي نويسنده ها هم آرزو است ...

مطالب پیشنهادی