ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیکون با افزودن سیستم لرزشگیر به محبوب ترین لنزهای خود آنها را بهبود بخشید

نیکون امروز نسخه جدیدی از لنز های 24 الی 70 میلیمتری خود با گشودگی دهانه لنز f/2.8 را معرفی کرد که برای علاقمندان به دوربین های فول فریم ارائه می گردد. نسخه جدید این لنزها مجهز به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

نیکون امروز نسخه جدیدی از لنز های 24 الی 70 میلیمتری خود با گشودگی دهانه لنز f/2.8 را معرفی کرد که برای علاقمندان به دوربین های فول فریم ارائه می گردد.

نسخه جدید این لنزها مجهز به قابلیت کاهش لرزش است و اگر دیگر لنزهای مشابه ارائه شده از سوی این برند، عملکرد خوبی را از خود نشان نمی دهند، می توانید از انواع جدید برای گرفتن عکس هایی با ثبات بیشتر و لرزش کمتر استفاده نمایید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته این تنها یکی از تغییرات اعمال شده در لنزهای مذکور است و از دیگر موارد افزوده شده به آن می توان به یک ساختار اپتیکال کاملا جدید اشاره نمود که در نهایت دوام بیشتر و کیفیت بالاتر تصاویر را به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، از نوعی پوشش فلوئورین هم روی بدنه دستگاه استفاده گردیده که تمیز کردن آن را ساده تر می کند. کنترل گشودگی دهانه لنز این دستگاه به صورت الکترومغناطیسی انجام می گیرد تا در زمان استفاده از مد عکس برداری پیاپی، تصاویر اکسپوژری یکسان و پایدار داشته باشند.

گشودگی دهانه این لنز دارای 9 لبه گرد است و برای عکس برداری از نواحی خارج از فوکوس تصویر که همچون حباب های رنگی به نظر می رسند، بسیار مناسب خواهد بود.

اما آنچه باعث محبوبیت مدل اولیه این لنزها شده، ترکیب بیشینه گشودگی دهانه لنز f/2.8 و تطبیق پذیری فوق العاده ایست که به خاطر برد زوم دستگاه در اختیار کاربر قرار داده می شود؛ ارتشی متشکل از تنها یک لنز که همه نیازهای کاربران حرفه ای را برطرف می کند.

اما لنز جدید، با تغییرات و بهبودهایی که در آن حاصل گردیده تلاش دارد عملکردی بهتر از نسخه اولیه را به نمایش بگذارد و قرار است که از اواخر ماه اوت با قیمت 2399.95 دلار عرضه گردد که قطعا با مرور زمان کمتر خواهد شد.

وزن این لنز برابر با یک کیلوگرم اعلام گردیده که حدودا 10 درصد در قیاس با مدل نخستینش افزیش یافته و به همین دلیل باید توجیح خوبی برای انتخاب مدل جدیدتر داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مصیب
    مصیب | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    بیاد تو بازار اولین نفز خودم میخرمش

مطالب پیشنهادی