ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ایسوس با ذن فون های سلفی، لیزر و Deluxe راهی هند شد

اگر به خاطر داشته باشید در ماه ژوئن و در جریان برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس، شرکت ایسوس از چند تلفن هوشمند جدید ذن فون خود پرده برداشت که برای اولین بار به سراغ چیپست های تولیدی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید در ماه ژوئن و در جریان برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس، شرکت ایسوس از چند تلفن هوشمند جدید ذن فون خود پرده برداشت که برای اولین بار به سراغ چیپست های تولیدی کوالکام رفته بودند.

تایوانی ها در جریان نمایشگاه یاد شده برخی از مشخصه های موبایل های تازه شان را فاش نمودند و برخی دیگر را مخفی نگه داشتند و حتی در مواردی از اعلام نام محصول نیز خودداری کرده و تنها به ذکر شماره مدل بسنده نمودند.

امروز ایسوس عاقبت تصمیم گرفته تا ذن فون هایی که در کامپیوتکس رونمایی کرد را با خود به هند برده، طی مراسمی به کاربران این کشور معرفی و برای اولین بار در بازار سرزمین فیل ها عرضه شان نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ذن فون سلفی اولین موبایلی بود که طی مراسم ایسوس در هند رونمایی شد، در مورد این تلفن اطلاعات کاملی در کامپیوتکس انتشار یافت اما اسمارت فون بعدی که معرفی گردید ذن فون ۲ لیزر بود که قبلاً تنها شماره مدل و برخی جزئیاتش را شنیده بودیم.

تلفن هوشمند مذکور به خاطر مجهز بودنش به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0، فلش دو رنگ و از همه مهم تر سیستم فوکوس خودکار لیزری نام لیزر را یدک می کشد. این دیوایس با سه سایز نمایشگر که عبارت از ۵، ۵.۵ و ۶ اینچ هستند عرضه خواهد گشت که نمونه اول فعلا در هند در دسترس نخواهد بود و دو نمونه ی دیگر به ترتیب ۱۶۰ و ۲۸۰ دلار قیمت گذاری شده اند.

ضمناً فرقی ندارد شما ذن فون ۲ لیزر خود را با چه سایز نمایشگری تهیه کنید، زیرا صفحه نمایش هر سه با گوریلا گلس ۴ محافظت شده و کیفیت ۱۰۸۰p را نیز فراهم می آورند. از سوی دیگر در پایین ترین مدل اسمارت فون مورد بحث چیپست ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم به کار رفته و بالاترین مدل را هم چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ با ۳ گیگابایت حافظه رم قدرت می بخشد.

با ذن فون سلفی نیز قبلاً به خوبی آشنا شده ایم، نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد، در قسمت پشتی اش دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری جای گرفته و بخش جلویی میزبان یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دهانه لنز f/2.2 است (که البته فوکوس خودکار آن لیزری نیست) و با چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ قیمتی ۲۵۰ دلاری خواهد داشت.

ASUS-ZenFone-2-Deluxe

ZenFone 2 Deluxe از دیگر محصولاتی به حساب می آمد که کاربران هندی را امروز به وجد آورد و کاور پشتی آن با چند ضلعی هایی که بر رویش نقش بسته بود حواس همگان را به خود معطوف می داشت. از ویژگی های دیوایس مذکور نیز می توان به ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی، ۴ گیگابایت حافظه ی رم، چیپست ۶۴ بیتی و ۲.۳ گیگاهرتزی اتم و امکان شارژ سریع صفر الی ۶۰ درصد ظرف ۳۹ دقیقه اشاره کرد.

خریداران می بایست برای تهیه مدل Deluxe هزینه ای ۳۶۰ دلاری متحمل شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    این دولوکسه چقد طرح پشتش قشنگه
    واقعا ذن فون های ایسوس کیفیتشون خیلی بالاست و ازش خرید زیادی دارن

  • مبین
    مبین | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    ایسوس رو بیشتر پوشش بدین
    نقد و بررسی زن فون 2رو هنوز منتظریم

  • پروفسور
    پروفسور | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    پشتش منو یاد 7500 prism انداخت.یادش بخیر و روحش شاد

  • جدیدم
    جدیدم | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    مدل Deluxe هزینه ای ۳۶۰ دلاری
    مقایسه کنید با قیمت به اصطلاح میان رده سونی تو چند خبر اخیر
    128 گیگ حافظه داخلی کافیه برای خرید این گوشی

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    قاب پشتیش قشنگه.

مطالب پیشنهادی