ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و زمان عرضه تلفن هوشمند Xperia C5 Ultra از سونی اعلام شد

سونی هفته پیش تلفن هوشمند اکسپریا M5 را معرفی نمود و‌ در کنار آن از یک محصول جذاب دیگر با عنوان اکسپریا C5 اولترا نیز پرده برداشت که به لطف نمایشگر ۶ اینچی و ۱۰۸۰p ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

سونی هفته پیش تلفن هوشمند اکسپریا M5 را معرفی نمود و‌ در کنار آن از یک محصول جذاب دیگر با عنوان اکسپریا C5 اولترا نیز پرده برداشت که به لطف نمایشگر ۶ اینچی و ۱۰۸۰p بدون حاشیه اش و دوربین های ۱۳ مگاپیکسلی پشتی و جلویی دارای فلش LED به شدت مورد توجه قرار گرفت.

کمپانی ژاپنی مورد بحث پیش از این در مورد سلفی فون تازه خود اعلام کرده بود که آن را در طول ماه جاری میلادی روانه ی بازار خواهد کرد و اکنون واحد هنگ کنگ شرکت مذکور گفته است دیوایس مورد اشاره با پشتیبانی از دو سیم کارت و قیمت ۴۲۵ دلار از ۱۴ آگوست مصادف با ۲۳ مرداد ماه در دسترس کاربران خواهد بود.

اکسپریا C5 اولترا اندروید آب نبات چوبی را اجرا می کند، قدرت خودش را از یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک MT6752 با سرعت پردازش ۱.۷ گیگاهرتز می گیرد، به دو گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش مجهز شده و دارای باتری ۲۹۳۰ میلی آمپر ساعتی است.

نظر شما در مورد قیمت انتخابی برای موبایل جدید سونی چیست و فکر می کنید با این قیمت تا چه حد در بازار شانس موفقیت خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (49 مورد)
  • ناشناس
    ناشناس | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    گوشی خوبی من دو ماه پیش خریدمش اما اشتباه کردم چون من این گوشی1253000پول دادم اما s5پولش
    1150000بود و برتری های زیادی نسبت به این داشته صفحه امولد دوربین16با قابلیت4kو ضد اب بودن حسگر ضربان قلب و حسگر اثر انگشت قاب پشتی مات و با کیفیت چیپست اگزینوس یا اسنپ دراگون801گوشی c5هم خوبه اما از نظر سخت افزار ضعیف الان من بازی کمبد5نصب کردم بعد 10دقیقه گوشی داغ و خاموش میشه اما حدودن برای اسفالت 8خوبه ولی در کل طرفدار سونی هستم

  • MohAmaD
    MohAmaD | ۹ دی ۱۳۹۴

    خداییش تکه

  • مهدی
    مهدی | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    سلام من گوشی سونی C5خریدم خیلی گوشی خوبی عالیه عالی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی