ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا تامین کننده پنل های AMOLED برای هوآوی باشد

Samsung Display، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نمایشگرهای OLED در سراسر جهان است که مشتریان بسیاری جهان و به خصوص کره جنوبی دارد. اما زیاده خواهی های سامسونگ پایان یافتنی نیست و این شرکت قصد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

Samsung Display، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نمایشگرهای OLED در سراسر جهان است که مشتریان بسیاری جهان و به خصوص کره جنوبی دارد. اما زیاده خواهی های سامسونگ پایان یافتنی نیست و این شرکت قصد دارد تجارت خود را در چین از گذشته پر رونق تر کند.

گزارشی که از یک منبع چینی منتشر شه اعلام می دارد، سامسونگ نمونه هایی از پنل های AMOLED خود را برای شرکت هوآوی ارسال کرده تا نظر سومین تولیدکننده بزرگ تلفن همراه دنیا را به خود جلب کند. Meizu و Oppo از دیگر تولیدکنندگان بزرگ چینی هستند که زودتر از هوآوی به استفاده از نمایشگرهای AMOLED روی آورده اند.

گفته شده که تعداد قطعات ارسال شده اندک است اما طی ماه های آتی، زمانی که هوآوی به طور کامل بخواهد نمایشگرهای خود را جایگزین کرده و به سامسونگ روی آورد، شاهد بالا رفتن این رقم خواهیم بود. همکاری با هوآوی یک دستاورد بزرگ برای Samsung Display به حساب می آید، چرا که این شرکت چینی طی چند سال فعالیت خود توانسته با سرعتی سرسام آور رشد کرده و در جایگاه سوم جهانی قرار بگیرد.

در حال حاضر، هوآوی 15.7 درصد از بازار چین را در اختیار دارد و اپل و سامسونگ رتبه های بعدی را از آن خود نموده اند. البته شیائومی در حال حاضر برند موفق تری در چین به حساب می آید و چینی ها تمایل بیشتری به خرید تلفن های این شرکت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    دیگه صفحه نمایش های IPSقدیمی شدن.الان amoledتکنولوژی روزه.ولی هواوی کار هوشمندانه ای کرد چون سامسونگ در زمینه super amoledالان برترینه و کلی هم هزینه تحقیق و توسعه واسه این تکنولوژی کرده.اگه هواوی خودش می خواست اونا رو تولید کنه نتیجه جالب نمی شد

    • ali.n
      ali.n | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

      نمیشه گفت ips ها قدیمی شدن روشنایی بالا و دقت رنگ ips ها خوبه نمونه بارز پیشرفت ips lcd ها رو تو پرچمداران جدید الجی ،اپل و سونی میتونید ببینید که رنگهای جذاب و متعادل و سفید دقیق و مشکی نسبتاً خوبی رو ارائه میدن ،در ضمن توجه کنید امولد با سوپر امولد تفاوت داره ،امولد رو خود هوادی هم میتونه کارخونه بزنه بسازه ،شرکتهای دیگه هم میتونن مثل الجی یا سونی که از ابداع کنندگانش بوده اما سوپر امولد نتیجه تحقیق و توسعه های سامسونگ هست که تو نسل های جدید روشنایی بالا داره که به ipslcd ها رسیده و دیگه اشباع رنگ و رنگهای غیر واقعی هم توش به حداقل رسیده ،یقینا سامسونگ این نوع پنل ها رو نمیفروشه به دیگر شرکت ها.

      • مهمان ناخوانده
        مهمان ناخوانده | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

        با نظر شما موافقم.فرق بین امولد و سوپر امولد رو میدونم ولی سوپر امولد چیزیه که سامسونگ واسه چینش پیکسل هاش و...خیلی هزینه تحقیق و توسعه داده و هواوی هم که تو این زمینه حرفی برای گفتن نداره قرار داد بستن اینا واسه هواوی خیلی بهت ه

    • ali.n
      ali.n | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

      نظرم رفت برا تایید ،شما هفته اینده لطفاً یه سری به این پست بزن پاسخم رو بخون !

  • عیسی
    عیسی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    این نشون میده که برند های چینی تو عرصه موبایل دارن یکه تازی میکنن و سامسونگ هم این رو فهمیده.......

    از این دست نمونه ها توی گوشی های چینی به وضوح دیده میشه

    برندهایی قابل اعتماد و همچنین قابل احترام مث

    شیائومی/وان پلاس/ هواوی/ و ........

مطالب پیشنهادی