ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نه OnePlus 3 و نه 2S؛ هیچ کدام از اینها سومین تلفن هوشمند سازنده چینی نخواهد بود

مدیر عامل وان پلاس دیروز و در حالی که تنها کمی بیش از یک هفته از رونمایی دومین نسل تلفن هوشمند پرچمدار وان پلاس می گذشت، اعلام کرد که این سازنده قصد دارد تا پیش ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

مدیر عامل وان پلاس دیروز و در حالی که تنها کمی بیش از یک هفته از رونمایی دومین نسل تلفن هوشمند پرچمدار وان پلاس می گذشت، اعلام کرد که این سازنده قصد دارد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۵ میلادی یک تلفن هوشمند دیگر نیز به بازار عرضه کند.

هرچند مدیر عامل وان پلاس به ذکر تنها همین نکته بسنده کرد، اما این شرکت اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ با کاربران روی سایت ردیت (که AMA یا Ask Me Anything نامیده می شود) اعلام کرده تلفن هوشمند بعدی نه وان پلاس ۳ نام خواهد گرفت و نه وان پلاس ۲ اس.

بر همین اساس می توان گفت محصول بعدی دنباله رو وان پلاس ۲ نبوده و در نتیجه ممکن است شاهد عرضه وان پلاس مینی باشیم که تاکنون تصاویر و شایعاتی نیز از آن به اینترنت راه یافته است.

البته عرضه محصولی که دنباله رو وان پلاس ۲ نباشد به این معنی نیست که سازنده توجهی به نسل بعدی پرچمدار خود ندارد، چرا که بر اساس گزارش های رسیده در حال حاضر سومین وان پلاس نیز در حال طراحی شدن است.

وان پلاس البته در عین حال اعلام کرده عرضه تلفن هوشمند نسل اول خود را نیز تا پیش از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۵ متوقف نخواهد کرد، موردی که در نهایت و با عرضه یک تلفن هوشمند دیگر در کنار وان پلاس ۲، باعث خواهد شد وعده این سازنده چینی در مورد عرضه تلفن های هوشمند متنوع تر محقق گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • morteza
    morteza | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    سلام بروبچ بین آی او اس و اندروید به نظرتون کدوم بهتره خودم می خوام آیفون بگیرم ولی راستش میترسم محدودیتاش اذیتم کنه از یه طرف هم خودم اندروید دارم ولی گوشیم واقعا هنگیه البته پایین رده اس حالا به نظرتون برای کسی که اندروید داره خرید آیفون 6 خوبه یا بد؟ ممنون!

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

      به نظر اندروید بخری بهتره.
      البته آی او اس رو هم امتحان کن شاید نظرت تغییر کنه.

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    کاش یه چیز متفاوت باشه...
    خسته شدیم از اسمارت فونا...

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

      نقد مارکوس براونلی رو از وانپلاس دیدم ظاهر شکیلی داره اگه میخوای بخریش تعلل نکن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی