ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ مشغول ساخت تبلتی با نمایشگر ۱۸.۴ اینچی است؟

همانطوری که می دانیم سامسونگ گستره ی وسیع و متنوعی از تبلت ها را تا به حال وارد بازار کرده است و وقتی قصد خرید یکی از آنها را داشته باشید انتخاب های گوناگونی پیش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

همانطوری که می دانیم سامسونگ گستره ی وسیع و متنوعی از تبلت ها را تا به حال وارد بازار کرده است و وقتی قصد خرید یکی از آنها را داشته باشید انتخاب های گوناگونی پیش رویتان خواهد بود. ضمن اینکه نباید از خاطر برد این دسته از محصولات کره ای ها با ابعاد نمایشگری مابین ۷ الی ۱۲.۲ اینچ به دست کاربران می رسند.

تا به امروز تبلت های شرکت مورد بحث هرگز از سایز صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچ بالاتر نرفته اند، اما ظاهرا این قانون قرار است به زودی شکسته شود، زیرا در فهرستی لو رفته از محصولات آتی و احتمالی این کمپانی یک نمونه ی ۱۸.۴ اینچی از دیوایس های مورد اشاره نیز به چشم می خورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

فهرست یاد شده مربوط می شود به چندین تبلت جدید و تحت توسعه ی سامسونگ که توسط یک شرکت حمل و نقل هوایی وارد شهر دهلی هندوستان گشته اند. اگر به این فهرست با دقت بنگریم در مقابل یکی از دیوایس ها، عبارت "S.S – 18.4 را مشاهده می کنیم، که به سایز نمایشگر بر حسب اینچ می پردازد.

ضمناً ذکر شده که محصول در مرحله ی تست و تکامل قرار دارد و لذا قطعیتی در مورد تولید نهایی آن و ورودش به بازار وجود نخواهد داشت.

منبعی که فهرست مذکور را لو داده ارزش گجت دارای نمایشگر ۱۸.۴ اینچی را ۳۲.۳۷۱ روپیه هند، یا به عبارت دیگر ۵۰۷ دلار عنوان کرده، که بازهم این قیمت بر حسب روند تولید و تغییرات نهایی محصول (همانند نوع تکنولوژی انتخابی برای نمایشگر) می تواند تا حد زیادی تغییر نماید.

نکته ی دیگر اینکه بسیار بعید است قشر وسیعی از مصرف کنندگان معمول به تبلتی تا این حد بزرگ نیاز داشته باشند و به یقین غول تکنولوژی کره ای چنانچه طرح این محصول را نهایی کند با آن احتمالاً اهالی کسب و کار را مورد هدف قرار خواهد داد و سعی خواهد نمود برای خودش جایی را در اتاق های کنفرانس و مراسم های ارائه باز نماید.

البته یکی دیگر از استفاده های چنین محصولی برای عموم انجام بازی های گروهی و یا تماشای دسته جمعی ویدئو و فیلم در حین سفر و... است. حال باید دید سامسونگ روند توسعه ی تبلت غول پیکرش را ادامه خواهد داد و روزی آن را وارد بازار خواهد نمود و یا اینکه کار را در نقطه ای متوقف خواهد کرد و هرگز چنین محصولی از جانبش معرفی نخواهد گشت.

Samsung-18.4-inch-Tab-listing

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    با سیستم عامل اندروید به هیچ دردی نمی خوره چون هیچ نرم افزار یا اپ خاصی واسه اندروید واسه این صفحه بزرگ نیست.اگه سیستم عاملش ویندوز باشه میتونه با all in oneها رقابت کنه.ولی در کل یه چیز خاصه و قطعا خیلی ها بهش نیاز ندارن.خدا میدونه چه رزولوشنی واسه این صفحه بزرگ لازمه؟باتری و پردازنده شو بگو؟باید پردازنده اینتل core mبندازه روش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی