ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرپرست بخش بازی های پی سی برند اکس باکس: ما به دنبال حمایت از استیم هستیم نه رقابت با آن

Kevin Unangst، سرپرست بخش بازی های پی سی برند اکس باکس، در مصاحبه اش با وبسایت PC Gamer اعلام کرد: «ما نمی خواهیم به رقابت با استیم پردازیم. آن ها فعلایت های بزرگی را برای بهبود ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

Kevin Unangst، سرپرست بخش بازی های پی سی برند اکس باکس، در مصاحبه اش با وبسایت PC Gamer اعلام کرد: «ما نمی خواهیم به رقابت با استیم پردازیم. آن ها فعلایت های بزرگی را برای بهبود وضعیت پی سی گیمرها انجام داده اند و ما می خواهیم، استیم از چیزی که هست نیز موفق تر شود.»

Unangst در ادامه افزود: «ما می خواهیم که نظر بسیاری از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی به فروشگاه ما جلب شود و آن ها بازی هایشان را علاوه بر استیم، روی آن نیز عرضه کنند. اما هدف فعلی ما، چیزی جز حمایت استیم برای اجرای بهتر روی ویندوز 10 نخواهد بود.»

Game For Windows Live، سرویس پیشین مایکروسافت برای پی سی گیمرها، نتوانست نیاز کاربران خود را فراهم سازد و شبکه ی استیم با حمایت های خاص خود از این دسته از گیمرها، به محبوبیت خاصی در میان آن ها دست پیدا کرد.

مایکروسافت با عرضه ی ویندوز 10 می خواهد رابطه ی خود را با پی سی گیمرها، از نو احیا کند. اما مایکروسافت می داند که نمی تواند به همین زودی رقیب قدرتمند خود را کنار زند و در نظر دارد با حمایت از استیم، نظر کاربران را به خود جلب کند.

والو در سال 2003 با عرضه استیم روی پی سی توانست رابطه ی گیمرها با این پلتفرم را از نو احیا کند. از آن زمان تا کنون، استیم با سیاست های خاصی که والو برای آن اتخاذ نمود به چنان موفقیتی رسید که شاید هیچ سرویس آنلاین دیگری نتواند به آن دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Amir
    Amir | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    OMGod!!steam+microSoft=Dota2+CS:Go on X1

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی